Doktorbesök och fika

Det gick bra hos Doktorn, hon kände klämde och lyssna, men hon tyckte att allt såg bra ut. Vi tog blodprover ändå så jag får hoppas att det blir bra, eller att dom hittar varför jag är trött. Doktorn var faktiskt jätte bra, så jag ska nog börja gå till henne faktiskt.
Sen gick jag, mamma, Lotta och moster Becka till B&B för att fika. Pontus kom en snabb sväng men han gick lika snabbt igen, sen kom Tessan och Alicia. Så det blev värsta familjeträffen där :)
Snart ska jag gå till moster Becka som ska bjuda på zigenargulasch, jag har aldrig käkat det innan så det ska bli spännande :)

Lotta har ju köpt ny mobil (eftersom hennes gamla fick bada lite i halloncider), hon har köpt den nya Nokia N8 eller vad den heter och jag blev faktiskt lite kär. Jag tycker inte om det hära nya med touch (usch låter som en gammal kärring som inte förstår mig på moderniteter. haha) , men denna mobilen tyckte jag faktiskt om. Och eftersom att det mesta är med touch nu så får man väl vänja sig.

Nä nu ska jag snart bege mig.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0