18 maj 2011

God eftermiddag

Igår var det ju Krängar-tisdag med Anna. Vi gjorde en jätte god pastasås med korv och färskpasta, supergott :D Efter det gick vi en runda i Ystad för att smälta maten (läs: få ner mer i magen). Sen blev det björnbärskräm och grädde, och lite popcorn.. och nudderchoklad! :D Jätte mysigt hade vi alla fall!

Idag blev det jobb, ännu en meningslös dag. Nåja, fick borden iordning allafall. Sen tog jag en runda på willys och hade hela affären i min lilla varukorg kändes det som, satan va tungt! Men jag fick hem lite bra att ha hemma saker :) Nu ska jag ner till Ica för jag glömde nämnligen nåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0