7 maj 2011

Jag må säga att detta är en underbar dag. Jag vaknade när klockan ringde kl nio, men steg inte upp förrän lite efter tio. Jag och Izzi gick ut på en lagom lång promenad. Vi träffade på en man i 50års åldern som stod och sopade sin uppfart och fick syn på Izzi "Nämen, det var en söt liten hund du har".. och vi började snacka, det visar sig att han också har en dvärgspets och går in och hämtar ut sin fru eftersom hon skulle bli helt förälskad. Izzi liknade nämnligen deras gamla hund.. Verkligen ett jätte trevligt par! Genomgoda, och sa att jag skulle vara försiktig att gå lös med lilla Izzi för man vet aldrig när där kommer en stor hund. Jo, det är sant :) Jag tackade för pratstunden och sen gick vi vidare.
När vi kom hem här på lekplatsen så träffade vi på Tessan och Alicia, så vi satte oss ner på bänken och snackade en bra stund. Mest om mina kärleksproblem ;) haha!
Nu har jag bara tagit det lugnt faktiskt, käkat lite.. färgat mina ögonbryn, som blev väääldigt mörka (svarta) haha, but I like it ;) Jag tycker om att vara mörk ju.
Jag är verkligen jätte sugen på att grilla idag, jag tycker att det är perfekt väder till det!

I torsdes tog jag och Lotta en runda in till Ystad, gick in på H&M och hittade en super snygg bikini, dock var där inga trosor som passa så jag får köpa dom på annat håll :) Självklart blev det en runda på McD också, jag säger er en sak. Smaka inte 1955hamburgaren! Uuuurk! Men kryddan till stripsen var supergod! :D
När vi kom hem igen så kom Tony in till Lotta, och vi bestämde att titta på en film. Det var verkligen skit länge sen jag tittade på en hel film, jag har helt kommit av det :S

Nu ska fixa till mig tänkte jag. Jag ska jaga nån som vill grilla med mig! haha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag käkade oxå den 1955-burgarn. MIn hade typ herpes. Helt seriöst. Vårtor på den o helt jävla smaklös. Pommesen fick jag inte någon krydda på heller. Jävla ställe detdära.

2011-05-09 @ 13:24:49
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0