9 maj 2011

Jag kunde inte blogga igår eftersom det var nåt fel med blogg.se, kunde inte publicera inläggen men som tur är det åtgärdat :)

Vad har jag gjort idag? Var hos gynekologen, självklart skulle där vara en student som gick bredvid. Men hon var jätte lugn och snäll. Allt såg perfekt ut och det var som att titta i skolbok. hahaha! Inte varje dag man får höra det ;)
Efter det så gick jag in på banken och skulle skaffa mig ett nytt visakort eftersom automaten käkade upp mitt i fredes. Detta kommer ta en vecka för mig att få hem det!? Fan va drygt.. Jag vet att man kan ta ut pengar inne på banken, men det är jobbigt. Som tur får jag en ny kod som jag kan kanske komma ihåg :P haha! Jag har fortfarande inte kommit på min förra, jag vet alla siffror men jag blandar dom.

Det är verkligen underbart väder idag! Jag har slösat bort hela dagen genom att vara inne, och faktiskt sovit 2½ timme nu på eftermiddagen. Jag har fruktansvärd värk idag och frossa mellan varven. Jag tog en dusch innan jag somnade, det var skönt! Jag vaknade och mådde bättre i kroppen, men nu är det fan lika illa igen. Jag brukar aldrig ha sån här värk.. jätte skumt.

Imorron blir det spruta för hela slanten! Min sista Twinrixspruta vill säga.. 580kr för fanskapet! Per spruta, och man ska ta tre stycken. Blää! Men däremot har man skydd hela livet så det är en billig livsinvestering.

Jag måste nog ta och käka lite.. känner att det börjar kurra i magen. Förresten så jobbade jag igår, där kom en gammal arbetskollega som jag icke kände igen förrän hon skulle gå, ganska pinsamt! Men men..

Kommentarer
Postat av: Linda

Glad att ha min spruta gjooord. Whaaat?!



Skulle man? :O Jag trodde det var en skräppåse så den öppnade jag inte ens. Buhuuuuu! :( :( Kunde dom inte berättat hur man gjorde?



Jo, grymt jävla goa!

2011-05-09 @ 21:10:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0