Vi har så myyeed maaud!

Jag har haft en jätte mysig kväll ute i lunnarp. Bea lagade en jätte god fläskfile, i mitten hade hon slängt in phiadelfiaost med örter och lindat bacon runt, till det nypotatis och b-sås. MUUUUMS! Jag åt för fyra stycken. Ja eftersom jag och Anna inte hade vår krängar tisdag igår så var jag tvungen att ta igen det ;) haha!

Jag har ju tänkt att börja på mina "sömntabletter" (det är melatonin), men jag glömmer alltid dom! De ska ju helst inte tas efter klockan tio. Jag måste verkligen få rätt på min sömn igen, och börja på mina vitaminer. Jag som var så duktig i början av året.

Nä, nu måste jag alla fall lägga mig i sängen och försöka blunda. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, jävla skit att vi missade den:( Haha jag kan börja ringa dig varje morgon i stället, när jag går upp:)

2011-05-26 @ 15:19:49
Postat av: bea

tack själv =) det var jätte mysigt ha dig och teset/marco här .... var ett tag sen men det blir mer nu när pappa snart börjar jobba på sitt nya jobb =) kram

2011-05-27 @ 09:25:04
URL: http://http:/doggeliten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0