11 november 2011

God morgon!

Snacka om att ha en trött man, Mattias ligger fortfarande i sängen och drar timmerstockar ;) haha!
Jag har som vanligt kissat i sängen, gick redan upp kvart över åtta. Visst är jag duktig? Riktigt stolt är jag faktiskt, jag tror också att Carol har ett leende på läpparna nu :)
Vad händer idag? Egentligen skulle jag jobba, men det blev inställt. Så jävla tråkigt :/ Mindre casshiiiing. Så jag får väl roa mig på något annat sätt helt enkelt.

I onsdag var jag och Lotta i Ystad, vi käkade lunch på Loong Shing, sen gick vi till Espresso House och drack en chailatte, det var ju så länge sen :D Det blev en runda på Åhléns också, sen fick jag köra volvon hem ;) Det är förträfflig rolig :D



Igår hände inte så mycket, jag städade balkongen, det var skiiitig! Sen på kvällen blev det lite jobb.

Nä, jag ska försöka väcka min man för femtioelfte gången :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0