12 november 2011

God förmiddag!

Jag tog en liten sovmorgon, till klockan nio :P Jag har börjat vakna så tidigt, sköönt :) Det var till och med frost när jag gick ut med hundarna. Jag blev rosig på kinderna av kylan, nu är vintern på väg ! :D
Idag blir det en tur till Malmö till min morbror Kalle som fyller 50år! Det var länge sen vi träffades så det ska bli roligt, det är ju inte varje dag man träffar släkten i Malmö :)
Igår hade jag och Mattias en myskväll, vi körde och titta på bio, Immortals 3D. Den var ganska bra, välgjord film och mycket splatterblod :P Plus snygga män med bar överkroppar ;) Jag hamnade bredvid en gammal skolkompis som gick med sitt killgäng och drack massa cider och öl. Vem vill gå på bio när man är berusad? Han skrattade åt allt, hånade nördarna som kom in i biosalen, han kunde också varenda reklamfilm också :p haha!
Visst är det underbart att vi har sol idag? Så mysigt. Jag ska ut på balkongen och sola ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0