23 november 2011

God morgon.

Mattias tvingade upp mig kvart över åtta för att vi skulle boksera 855:a till skroten. Alltså min hjärna fungerar inte bara så där. Jag fick motorstopp och jag kunde inte frikoppla :P haha! "Vänta liiiiite!"
Vad gjorde jag igår? Jag var jävligt duktig, gick ut långa runder med hundarna. Kvällsrundan innan maten fick jag med mig Tessan och Cookie på en promenad :) Så jävla skönt att röra på sig ju, jag saknar det ! Den sista tiden har man varit så lat och bara släppt ut hundarna och gått kvarteret runt typ, men nu är det längre rundor :D Både bra för mig och hundarna.
Sen körde vi till hörby och bokserade hem Mattias gamla 855, jag fick köra, lite läskigt faktiskt att bli bokserad :P Man fick ju lite flashbacks från första gången jag och Mattias träffades <3 Han var med när Vectran gick sönder, det var ju han som hjälpte till att boksera hem den. Det är snart 3 månader sen <3
Nu ska jag ta en sväng om med dammsugaren, sen ska jag ta en dusch så att jag vaknar lite till :) Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0