30 november 2011

God eftermiddag !

Full rulle hela dagen :) Jag var hos frisören klockan nio imorse, håret blev skit bra ! Sen en runda i byn - banken, apoteket och st1. Allt gående! Vad duktig jag är ;) haha! Onödigt att ta bilen, fast den var inte hemma ändå och Mattias lyckades ta med min cykelnyckel (!) Så jag fick nästan springa till frissan. Nä det var lugnt, tur att jag känner henne ;)
Sen hem och fixa håret, sen kom Mattias hem på fika. Det är så härligt när han kommer hem mellan jobben, men träffar han mer då :) Sen hämtade Lotta mig och körde till Ystad för att gå en runda på stan. Hittade en skit snygg klänning på h&m, så tänkte jag att jag kan klicka hem den istället. Tror ni att jag hittar den på hemsidan?! Neeeej. Så jävla typiskt, jag som tänkte att jag kunde spara mina få slantar. Men jag får se.. den hade passat så bra till bröllopet :)
Jag tänkte jag skulle lägga mig i soffan en stund och vila, en otrolig snabbis. Ska jobba sen ju :)
Ciiiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0