Våra bästa år

Jag tror att jag har fastnat där igen. Den jävla serien är beroende framkallande. Jag tittar egentligen inte, men jag lyssnar och tittar upp från dataskärmen då och då.
Det händer så mycket nu, alla tankar flyger omkring i huvet. Det är ju roliga saker som händer, men sånt som kostar pengar tyvärr. Julen börjar närma sig sakta men säkert, jobbet tar nog mer fart snart, bröllop på nyår, massa födelsedagar, flytten är på väg också. Ja nu sa jag det; Vi ska flytta! Till en större lägenhet och jag kan inget annat än längta :D Mitt i julen händer detta också. Denna månaden och nästa månad kommer vara oerhört stressig och det kommer pressas till max. Jag hoppas att det kunde vara över redan nu, så att man kan ta det lugnt :)
Framförallt kämpar jag för saken jag bara hade en liten stund, att den är borta nu.
Jag är otroligt rastlös, det är ju inte så mycket jobb vid denna årstiden, vilket är väldigt stressande. Mindre klirr i kassan också då. Men det löser sig alltid, det kommer kanske bli tufft men det går över :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0