18 oktober 2011

Nu är det höstväder! Regn och åter regn.
Jag har varit hos Therese hela förmiddag och fikat med mamma och Lotta. När jag var ute med hundarna så träffade jag på dom så jag blev också inbjuden :) Mycket mysigt har det varit.
Ikväll blir det en tripp till Hörby för en liten middag. Annars blir det bara lugnt, skönt :)
Blåa naglar har jag idag också, har fått riktigt långa nu så det ser nästan lite läskigt ut med den blåa färgen. Det är en mörkmetallic, jätte fin, men lite läskig ;) hehe.
Nu ska jag lägga mig ner i soffan och ta det lugnt. Läsa lite i halens tidningen eller nåt . Ciiiao!

Kommentarer
Postat av: chanette

blev du inbjuden av hundarna? ha ha ha

2011-10-18 @ 23:20:36
URL: http://darkbarbie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0