13 september 2011

God kväll.

Igår blev det en spontan eftermiddag med Anna, vi gick en runda på Boan sen blev det en snabb fika på B&B. Senare blev det matlagning och kanelbullsbakning. Jag gjorde egna köttbullar, potatis och brunsås. Det blev ju verkligen uppskattat :) och kanelbullarna också för den delen.

Idag var jag och Tessan på Rusta. Jag skulle kolla på lite på tapeter, jag är osäker på om jag ska ha en fondvägg eller inte. Jag tycker att Carols fondvägg i hallen är superfin! Så funderar lite på att sno hennes idé där ;) hehe. Det blev att jag köpte en fin liten röd matta som jag har under mitt soffbord, det blev faktiskt jätte mysigt :D Jag ska skalla Izzi om hon kissar på den.. Hon har en liten mattfetisch, hon kissar alltid på dom. haha!
Sen blev det en runda i stan, blev att vi lunchade på Loong Shing. Supermysigt :)



Nu väntar jag på bättre tider, ska väl snart börja på nåt käk för jag börjar bli ganska hungrig :)
Moget att jag råkade klicka bort denna sidan! Så när jag loggade in här igen så var halva inlägget borta! Jääävla klant.
Förresten vad är det för fel med att ladda upp en bild på detta stället? Det tog mig 20 minuter i förra inlägget att ladda upp bilden! Det går skit snabbt om det är en bild som jag har sparat genom en annan sida, men inte om jag har överfört från min mobil.. Är det fel på mitt internet eller är det blogg.se som krånglar?
För det andra så har jag gått och blivit förkyld. Halva sommaren har Anna varit sjuk men jag har klarat mig i princip.. och NU kommer det! Perfekt... Jag hatar verkligen vara förkyld, jag kan ha 40graders feber, det gör inget. Men att vara täppt i näsan får jag panik av!

Nä, om man skulle göra något vettigt :)

Kommentarer
Postat av: Carol

Sno du ideén bara, i halvsjaskiga lägenheter som våra så gör det bara allt bättre! :) Gillar inte fondväggar men här blev det bra och det blir det nog hos dig med så kör på! den jag har finns i olika färger på rusta till o med har jag för mig... hoppas allt är bra med dig puss och kram

2011-09-13 @ 20:15:58

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0