19 september 2011

God förmiddag!

Shit, lördagen var helt crazy. Började förkröka hos mig med pizza och öl, begav oss till Sjöbo till Peter och kröka lite där. Jag var skit seg på att få i min cider.. hade ont i magen :( Men det gick över senare. Vi begav oss till Hörby, tydligen fanns där liv ;) hehe. Vi hade skit kul, robban fick bartenderns nummer.
Det hände en massa, vi var inte hemma förrän åtta på morgonen. Jag var lagom road eftersom jag hann sova i knappt två timmar. När jag går upp, gör mig iordning ska precis köra så tittar jag i väskan för att se att allt är med. Min börs är inte där! Jag hade glömt den på Jet inatt när vi skulle tanka! Jag körde ut dit, men självklart var den inte kvar. Jag gick med fedeångest till jobbet. På eftermiddag messar någon mig och sa att han hade min börs. Vilken lycka! Jag fattar inte att jag kan ha haft sån tur. Jag var beredd på att köra till Polisen och kolla om dom hade fått in nåt.. och spärra alla mina kort och fixa nytt körkort. Men nu slapp jag det :D Tack mannen i onslunda :D
Ni kan ju tänka er hur det va att jobba med två timmars sömn.. Vi hade också en del gäster, men det var ganska lugnt ändå. Anna var ju lika trött som mig, så vi två gick som två zombies :P haha!
Väl hemma så la jag mig på soffan och mös med M. Trötta som små lamm var vi, men ändå skulle vi bege oss till Malmö, som bara blev sjöbo. På vägen hem så fick vi soppatorsk, precis utanför min faster! Så jag sprang och knackade på. Fasters man var jätte snäll och körde mig till Tomelilla och tankade en dunk med diesel. Tack så jätte mycket Laila och Ove :D
Hemma igen krängde vi i oss pizzan som blev över sen gårdagen, och jag gjorde chili cheese! Skit goda var dom faktiskt :D

Idag sov jag ända till klockan tio, då grannen knackade på och ville ha starthjälp på bilen.. Jag skulle ändå upp då, för jag skulle egentligen till mamma nu klockan tolv, men det blev inställt.
Min kära vännina Marina fyller år idag :D så vi ska ta en fika nu i eftermiddag. Mys mys !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0