Jag hade helt glömt!



I söndes när jag rotade i min låda med massa ritningar som jag målat när jag var liten hittade jag ett brev från Stamningsförbundet med deras tidning KommUNIKation, och där hittade jag detta om mig! När jag tänker tillbaka så har jag för mig att dom skrev till mig och fråga om jag ville vara med i deras tidning, så självklart svara jag ja :) Detta var förra året, så här jag gått och inte vetat om det! Jag blev så rörd och glad när jag såg det. Jag började nästan få tårar av glädje när jag satt där hemma hos Tessan. Detta är verkligen jätte roligt, för andra som stammar kan gå in på min blogg och inte känna sig ensamma. Nu har jag blivit ganska dålig på att skriva om stamning, men jag ska ta upp det igen och börja skriva mer om det :) Som ni har märkt så uppdaterar jag sällan nu, men jag ska verkligen skärpa mig. Detta var verkligen en spark i rumpan för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0