Godnatt

Jobbet gick bra idag, ibland undrar man hur folk tänker?
Jag kom hem till en tom lägenhet, bara Izzi hemma. Gud så konstigt det känns. Mattias och barnen är i huset, men jag ska upp där imorron. Semester :D haha! Dock ska jag köra direkt efter jobbet och jag ska jobba lite längre imorron, så jag lär vara i huset nångång på natten ;) haha! Nä, men vid ett-halv två tiden. Jag somnar inte förrän den tiden nuförtiden, så what the fuck :)
Nä, nu har jag krängt massa chips också. Ny smak på Naturchips; Vårlök och svartpeppar. Helt okej, men jag skulle nog inte köpa dom igen. Det är nog inget som kommer bli ett "begär" :P Som Sourcream and cheese. Uuuunderbara! Jag är konstig har jag kommit underfund med (redan?), nu när jag har gått ner i vikt så tänker jag att jag måste äta mer. Som om jag vill att jag ska vara större (eller inte vill väga mindre)? Är jag rädd för att gå ner i vikt? Det är klart, jag gör inga större ansträningar just nu för att gå ner i vikt och går ner ändå. Så inte så konstigt kanske att man blir skrämd av sig själv? Nä ärligt talat har jag minskat mina mat portioner. Förr kunde jag äta två stora portioner, nu äter jag en lagom stor. Sen kan det vara stress, och plus att på jobbet är som en bastu, kanske inte så konstigt att man går ner? :P haha!
Nu ska jag nog ta och lägga mig i sängen, jobba imorron :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0