12 augusti 2012

God middag
Jag försöker göra min vardag så normal som möjligt, men just nu känner jag mig splittrad. Just nu vill jag bara ha en lägenhet och glömma allt bakom mig. Men varför fly när verkligen kommer tillbaka ändå? Jag får bo hos mamma hur länge jag vill, men envis som jag är vill jag ha mitt eget boende.. om det så ska ruinera mig :P haha!
Sista arbetsdagen idag, sen är jag ledig i ett par dagar. Usch, låt denna dagen också gå fort. Igår ville jag bara dra täcket över mig och aldrig stiga upp. Men lojal som jag är så gick jag till jobbet med gråten i halsen.
Jag måste klippa mig, färga håret och ögonbrynen. Jag har inte färgat håret sen i december, min riktiga hårfärg har kommit, vilket inte är helt dumt för den är snygg. Men jag trivs bäst i mörkt :)
Nästa månad ska jag skaffa ett gymkort, så att jag kan börja träna lite och komma i form. Nu har jag gått ner så pass mycket i vikt så nu vill jag bygga muskler :) nästan 25kilo (wiiiiie!) Jag kan inte fatta att jag har vägt så mycket. Visst, jag är inte pinnsmal. Jag har fortfarande massa fett på kroppen, men det ska vi bota :)
Nu ska jag försöka slänga på ett face, sen bege mig till jobb. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0