Nattsnack med Pauline

Egentligen.. allt har sin mening, det har vi hört förr. Det ena leder till det andra and so on.
Seperationen med M har säkert sin mening, att vi inte var menade för varandra. Jag tappade mig själv i vårt förhållande, och jag måste plocka upp mig själv känns det som. Det kommer inte gå över en natt, det vet jag. Vägen dit kommer säkert inte vara en dans på rosor, men fan va jag ska bli bra igen :D
 
Jag ser framemot att skaffa mitt eget place igen. Känns nästan som att flytta hemifrån igen, haha! Det jag tycker är jobbigt är väl sjävla flytten, att flytta alla mina saker från a till b och dessutom måste sortera mina och M's saker. Vi är inte ovänner, så det är inte det. Men okej det mesta är ju fakiskt mitt ;) hehe. Jag tycker om att ha mina grejer hos mig. mitt är mitt. Jag hoppas att jag får lägenheten som jag har sökt om, jag hoppas att jag kan flytta in så snart som möjligt, helst i förra veckan (!) Typiskt mig, vill jag något så ska det hända nu nu nu nu! :P
 
Jag är väldigt glad att jag har min familj och mina fina vänner, jag vet att jag inte har varit mig själv på ett bra tag. Men jag lovar att galna Pauline kommer tillbaka :) Hon ska bara hitta gnistan igen. Sakta men säkert kommer den.
 
Det känns som att jag ska vara själv ett tag nu. I know! Jag kan inte vara själv, även om jag säger det och tror det. haha! Men denna gången ska jag försöka.. Eller så ska jag playa runt ett tag. Kan killar kan jag? Jag är så trött på folk som springer omkring och letar efter nytt kött när livspartnern sitter hemma och väntar på att dens andre hälft ska komma hem. Nä men typ. Jag säger inte att det bara är killar som gör det, tjejer kan också. Men inte lika vanligt? Alla fall. Jag skulle kunna spy på dom.
 
Nä, om man kanske skulle ta och sova snart?

Kommentarer
Postat av: Carol

Den som snabbt ger sig in i ett förhållande, letar efter nytt och ger sig också ur det lika snabbt... Klart det gäller båda kön men killar är ju överrepresenterade. Asses! sköna ord, håll nu dem! :P

2012-08-22 @ 09:40:58

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0