17 februari Happy Birthday to me!

Jag må ja leva Jag må ja leva! :D haha! Helt underbart att börja sin födelsedag med för det första sova dåligt och gå upp tidigt för att jobba. Jag vaknade flera gånger inatt bara för att jag var rädd för att försova mig, plus att jag var nervös som fan. Jag har blivit så känslig på sistone, blir stressad av ingenting. Nåja, det gick bra på jobbet. Allt var nästan klart när jag kom så det var bara att ta det lugnt. Väldigt skönt, för jag trodde att jag skulle ta morgonrutinen och det har jag aldrig gjort innan.
Alla fall, nu väntar jag på Marina ska komma och dricka kaffe med mig och jag ska få present :D hehe. Och Mattias kommer också snart hem, underbart! Tycker om att ha underbara folk runt mig :D


Jag bjuder på en gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0