12 juli 2012

God förmiddag
Snacka om seg dag! Världens hemskaste väder som man inte blir ett dugg pigg av, ville inte gå upp ur sängen om jag ska vara ärlig, men plikten kallade :)
Igår var vi iväg och hämtade lite skåp och en bänkskiva till köket, tror ni inte att jag tappar skivan på min fot?! Satan i gatan va det gjorde ont! Tung som fan var den juu.
Jobbade lite med Sofie gjorde jag, yrade runder här på grusvägarna för att hitta vart vi skulle. haha! Men bra blev det.
Jag ska sälja min bebis volvo! :( Usch, det känns vemodigt. Men jag måste göra det, måste ha en bensinsnålare bil. Jag kör 14mil varje gång jag ska jobba, känns inte helt okej då att bilen dricker nästan en liter milen då :P Det blir möjligt att jag går med i skoda gänget och skaffar mig en pickup. haha! Likadan som Mattias har :) Men vi får se hur det blir.
Nu ska jag köra och hämta Sofie, så vi kan jobba lite. Blir inte så länge idag, skönt. För jag måste tvätta. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0