24 juli 2012

- Sommaren har kommit ! Shit vilket gutteväder det är. Nästan så att man skiter i allt annat och bara lägga sig där ute och sola ;) Nä, bättre förstånd har man. Idag blir det iväg med Izzi till veterinären, hon har betett sig lite konstigt dom senaste dagarna. Mattias tror att hon inte trivs här, jag tror att hon är dödssjuk. Men hon gör sina behov och äter. Paraniod som jag är :P
Sen blir det direkt till jobbet, synd att man jobbar när det är så fint väder. But what to do? Hoppas det är fint väder när jag är ledig istället :) Dock blir det personalmöte imorron, men det överlever man.
Helgen var helt underbar, jag och Mattias hade kvalitetstid. I lördags körde vi lastbil och lämnade en bil, sen på kvällen gick vi till resturang och käkade lite, sen blev det någon god efter det. Så underbart <3 Så klart blev det ryggbiff, man kan aldrig bli trött på det!
På söndagen tog vi det lugnt, vi skulle egentligen se bio men det gick inget som vi båda gillade. Så det fick bli en film i sängen istället :)
 
Nu ska jag klä på mig, ta med mig Izzi ut så att hon får lite luft och titta på när killarna meckar :)
 

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej Pauline! Fan vilken intressant blogg du har, jag vågar inte gå ut sådär mycket om mig själv och min stamning. Det är så skönt att veta att man inte är själv. Ville bara förmedla att du ger mig inspiration! Fortsätt så! Kramar / stammaren Jessica.

2012-07-31 @ 14:34:47
URL: http://stammarn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0