18 juni 2012

God morgon!

Denna svensken har varit uppe sen halv åtta (omg!) och vaken sen kvart över sex (omg!) hahaha! Nä gud, så är det när mannen ska jobba och lillkillen också är uppe ;)
Idag kommer Marina och hennes man upp och hälsar på. Jag var precis inne i hörby och köpte lite kakor till fikat, men kanske det blir bullar också? Får se, onödigt att köra in igen. hehe.
Rätt mysigt att vara uppe lite tidigare än vanligt, dock känner jag mig som sju svåra år och tröttare än Gandhi. Jag köpte med min ett par bullar som jag sitter och mumsar på nu. Jag har fått begär av ost och marmelad, jag som aldrig har gillat marmelad! Eller ja, inget större fan alla fall. Jag blev kanske också vuxen? :P
Vad händer nu då? Jaa, slänga sig på soffan en stund? eller kanske ta en dusch? Soffan lät himla frestande, bara en liten stund? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0