12 mars 2012

God kväll!
Jobbet gick bra igår, det blev lite känslomässigt där ett tag. Men det ordnade upp sig :) Jag kom hem vid tre inatt, till en tom lägenhet (!) kändes jätte konstigt, okej Izzi var ju faktiskt hemma :) Mattias sov hos sin kompis för att han skulle till ett jobb tidigt på morgonen, för att spara bensin så stanna han där över natten. Gjorde inget, jag skulle ändå komma hem sent. Dock hade jag lite svårt att somna för att inte han låg bredvid mig :P
Jag har bara tagit det lugnt idag, vi var ute i lunnarp och hämtade pappas cabbe, sen hem och städa och fixa lite. Nu står maten (fortfarande!) i ugnen. Det blir bakad potatis med baconröra.. Muuums! Men potatisen tar en jäävla tid på sig, snacka om dålig ugn.. eller förstora potatisar? När jag skaffar hus i framtiden så ska där var en varmluftsugn i mitt fabulösa kök :D Oh yeees.
Nu ska jag kolla om potatisarna är klara. Förresten är det skönt att vara ledig :D

Kommentarer
Postat av: linda

Vi kör alltid våra bakpotatis i micron. Tar tjugo min ;)

2012-03-12 @ 23:39:18
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0