9 mars 2012

Jag är seg idag ! Det blev en ganska lugn natt, man kan inte riktigt slappna av när man är på jobbet och ska försöka sova. Plus att där var minst 26grader och världens obekvämaste soffa. Men annars gick det bra :) Kom hem halv nio imorse, åt en Risifrutti, pratade med min älskade innan han körde och jobba. Sen gick jag och la mig, sov som en stock till kvart i ett ! Helt otroligt, jag är vanligtvis jätte lätt väckt. Mattias hade kommit hem om, till och med gått in i sovrummet och fråga om jag sov, men jag hade inte vaknat. Jag vaknade inte alls när han kom hem :P Då var jag trött !
Sen gick jag upp, städade lite. Sen kom Mattias och Lillen hem, vi körde och handla, och hem och laga mat. Hemgjorda köttbullar, potatis, stekt lök och brunsås. Nu ligger vi i soffan och är dööö mätta! Herre min gud. Det blir en lugn kväll, ska ladda mitt batteri till morgondagen då jag ska jobba :)
Nä, nu ska jag lägg mig ner i soffan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0