15 maj 2012

God middag !

Jag tänkte skriva en snabb uppdatering innan jag beger mig till jobbet.
I lördags blev det en runda in till Ystad med Marina för att köpa lite blommor på blomsterhuset hos Carol ;) Blev fem jätte fina växter för 100kr, billigt!
Sen begav vi oss till hennes granne och käka (läs;drack) frukost. haha! Nästan så att jag inte vill skriva vad vi fick i oss ;) Alla fall, så bestämde vi oss för att bege oss till cruisingen. Mattias skulle också nämnligen dit, kände att jag var tvungen att träffa honom och han ville så klart träffa mig. Så vi gick hem till mig, åt och gjorde oss iordning.
Vi kom in till Ystad och stod och tittade på alla bilar, ingen mattias kom. Deras bil hade dött, och till slut begav dom sig hem igen :( Och eftersom M skulle upp tidigt och jobba dessutom.
Men vi festade vidare så klart :) Vid midnatt begav vi oss till Lite mer och shakade asset! Jag glömmer varje gång att dom inte tar kort i baren. Vad är det för trams?!
På vägen hem blev det max för lite nattamauuud, sen hem och sova :) Söta Marina sov hos mig för jag ville inte sova ensam en natt till. <3
I söndags blev det sängen ganska länge, med tanke på att vi somna halv sex på morgonen så låg vi i sängen till typ två. Och jag lyckades göra sönder sängen också!  En bräda sprack så ena sidan åkte i golvet. haha! Som vi skrattade :D Så typiskt att det alltid ska hända mig.
På kvällen kom min underbara man hit och vi hade mysigt heeela kvällen. Det är underbart att träffas efter många dagar som ensam, men det är dom ensamdagarna som är jobbiga :)
Vi körde en runda ut till pappa och bea och drack kaffe, och hämtade basröret och högtalare. Nu fattas bara ett slutsteg :)
Igår blev det jobb, och idag är det också jobba, sen ska jag direkt till huset och spendera mina lediga dagar i lugn och frid med min man :) Så underbart! Jag har längtat!
Nu ska jag fortsätta att packa och göra mig iordning. Ciiao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0