....

Jag tar lite avstånd från bloggen nu..

Nu verkar det att funka

Nu har mitt internet funkar i hela tre kvart, och det verkar nog som att det ska funk en stund till :) Va skönt! Tack Tele2 för att ni läser min blogg och hjälper mig! Att ringa till er tar hundra år eftersom där är lång kötid :(

Jag har jobbat hela dagen idag, men det gick bra. Hade inte så fasligt mycket folk, men jag hade att göra hela tiden ändå. Skönt :)
När jag slutade så ringde jag till mamma för hon hade Izzi, men hon sa att hon var hos Therese och att dom hade lämnat izzi i lägenheten, så jag gick snabbt till Therese och fick min nyckel genom fönstret. När jag kommer hem så märker jag att inte Izzi möter mig i dörren, vilket hon alltid gör. Jag kallade på henne och letade i hela lägenheten och paniken ökade och ökade. Till sist ringde jag Tessan, "VAR FAN ÄR MIN HUND???!" Och då fnissade Tessan och sa att hon var hos dom (jag hade ju inte sett henne eftersom jag bara var utanför) och så sa hon att dom ville att jag skulle se först att dom hade fixat i min lägenhet. Mamma och Tessan har alltså packat upp det mesta och ställt iordning, verkligen jätte snällt av dom! En sten föll ner från mina axlar! Nu ser det verkligen hemtrevligt ut. När jag hade andats ut så fick jag verkligen se att lägenheten såg jätte fin ut och den såg ut som min, en härlig känsla. Jag har tänt en massa värmeljus nu i lägenheten så det doftar vanilj :)

Nu måste jag avrunda här, har en känsla att jag snart blir utkasta från nätet.. Godnatt!


brb

Jag håller på att fixa nu med mitt internet.. Läser Tele2 min blogg dagligen? Fick en kommentar av dom innan igen. Nåja, roligt att dom vill hjälpa en alla fall :)

Men åh!

Jag är hos Therese nu och mitt internet funkar. Det är väl skit också! Får väl kontakta Tele2 igen och hitta en lösning, funkar det inte så vill jag inte ha kvar det!

Nu tänkte jag bege mig hemåt igen, vi har grillat ikväll. Min mormor och min mammas kusin är här från österrike, det blir mycket tyskpratande! Tur att man fattar lite ;) hehe. Det var ju år och dagar sen man pratade tyska och det är nu man ångrar att man inte var så närvarande på tyskalektionerna ;)

Jag vet inte när jag kan skriva igen, det blir jobb imorron hela dagen. Så... på återseende!

Mobilblogg

Jag är ute i lunnarp och har städat mitt rum nu. Känns lite overkligt fortfarande.. Jag pratade med tele2 idag, och dom kunde inte göra så mycket åt mitt nät, eftersom jag troligtvis låg i en radioskugga. Jävla skit! Tessan bor 10meter från mig och hennes funkar skit bra! Dom planerar kanske att bygga en mast 200meter från mig, men det kan ju ta hundra år! Fan vad arg jag blir! Nåja, nu ligger jag och solar. Inte ett moln på himlen, så jävla skönt!

Jävla Frank!

Mitt internet krånglar! Jag ska ringa Frank imorron och bäa på honom! :P
Nu ligger jag i sängen, helt overkligt fortfarande. Såg också att dom har tagit bort persiennen på balkongdörren. Tack!! Hur ska jag nu kunna somna när det är ljust? Naturligtvis har jag en gatulampa precis utanför också. Jippii!
Nu ska jag alla fall sova, har en del att göra imorron. Godnatt!

Man mår som man förtjänar.

Ja, det blev ingen upppackning igår. Jag stack till Jocce istället med min kära baginbox och festa med mamma, Tessan och Carina :P Crazy night.. Jag tror att jag var full när jag vaknade, .. ja förresten så sov jag inte ens i lägenheten.. Jag sov hos Tessan som bor över gatan! Och vi till och med hämtade täcke och kudde här klockan fem imorse :P hehe.. bara för att jag skulle sova hos henne. Okej, jag hade inte bäddat sängen eller nånting, så jag orkade väl inte riktigt det :P Nåja, det gör inte mig något. Det var bara trevligt! Kändes som 2004 :)
På bakfyllan så har jag mensvärk! Det kan ju inte bli mer underbarare! Plus att det är så jäävla fint väder och jag mår sådär bra.. Stranden är inte nåt alternativ.. eller ja, nu hade det varit rätt lugnt kanske. Men jag har Izzi nu, och jag vill inte ha med henne. Hon kommer ju dö av värmeslag.. Hon tycker att hennes nya boende är lite läskigt, hon ligger bara under sängen här hemma. Hon vet inte riktigt vart hon ska ta vägen, men det förstår jag. För jag känner mig lite så också :P hehe.
Nu ska jag försöka få bort min jävla mensvärk, sen ska jag börja packa upp lite.. Ciao!

Lycka :)

Nu sitter jag på min balkong, i min lägenhet. Jag fick flytta in idag, för pappa skulle köra tidigt till jobbet imorron. Det känns helt overkligt. När jag kom hit till lägenheten igen efter att vi hade flyttat alla grejerna så stod jag i storarummet med min blomma i handen och kollade på alla mina kartonger. Sen tog jag datorn direkt och brottade mig ut på balkongen, jag kunde knappt komma ut för alla kartonger. Och nu sitter jag här och tänker "Detta kommer bli bra", visst det är lite läskigt, men det ska det vara :)
Nu ska jag packa upp lite, sen ska jag hämta Izzi hos mamma. Ciao!

Mobilblogg

Nu är jag hemma! Jag har haft en jätte mysig midsommar med tjejerna (ja, david får räknas som tjej ;) ha ha!) Nu ska sova, blir ju jobb imorron! Godnatt.

Aningen stressad.

Jag kom på i sista minuten att jag måste duscha.. Innan jobbet ska jag till willys och jysk. Sen säger pappa att vi måste lasta av soffan i lägenheten idag, innan jag ska jobba! Herre gud.. Döda mig.
Nu ska jag stressa vidare! Ciao!

En lugn dag på jobbet

Jag hade en otrolig lugn och stillsam kväll på jobbet.. Eller ja, vi hade en bokad fyra som kom klockan sju, och that's it. Lönt att ha öppet ? Nåja, jag klagar inte eftersom jag får lön. hehe. Fick dessutom med mig massa bullar och en bit jordgubbstårta hem :) Så, jag klagar inte!
Nu är jag hemma alla fall.. Imorron blir det jobb, sen fira midsommar med tjejerna :) Jag kom på att jag har de flesta kläderna i lägenheten, så jag vet inte vad jag ska ha på mig :S Får väl rota fram något ..

Kanske ska berätta om min dag.. Det har ju verkligen varit jäääätte varmt idag, och jag ångrar lite att jag inte stack till stranden och solade lite :( Men alla fall så körde jag, mamma, Tessan och Alicia till Sjöbo. Vi bestämde oss för att käka lite lunch och det blev lite kinamat, eller ja, inte lite :D haha! Man ska passa på att äta mycket när det är buffé :D Käkade ju tre portioner, schiesse vad jag rullade sen till bilen.. Mamma och Tessan mesade och käkade bara  två ;) haha! Dock var maten lite smaklös tyckte vi, men det var ganska gott ändå :D I slutet upptäckte jag att där fanns jordnötsås, jag bara äääälskar det! Så jag tvingade i mig en spett och lite jordnötsås ;)
Efter det så körde vi till Jysk och inhandla lite saker. Självklart så glömde jag mitt torkställ och gardinstängerna i en av gångarna, så dom fick jag aldrig köpt :( Så jag ska nog dit imorron och köpa det. Eftersom det är 50% rea på gardintillbehör :D Nåja..
Sen körde vi mot Tomelilla igen och jag lämnade av lite lådor i lägenheten, min lägenhet. Jag har nog inte fattat det än :) Herre gud, jag kommer gråta på söndag när jag ska sova där :P haha! Alla fall, sen körde jag hem och gjorde mig iordning och körde till jobbet.

Nu ska jag leta fram lite kläder som jag kan ha på mig imorron, jag har inte bestämt mig för om jag ska köra eller dricka imorron, tågen går hem klockan tio, och sova hos någon när jag ska jobba.. hmm, vet inte. Nåja, sen blir det sängen. Godnatt!

Jag orkar egentligen inte skriva

Jag är helt slut, ont i huvet också. Och jag ska jobba om 1½ timme. Grattis till mig!

Mamma, Tessan och jag sitter på Kina resturangen och äter buffe, jag är inne på min tredje portion och dömätt när mamma säger:
- Tror ni att man kan ta doggybag hem?
Jag: Får man?!

Som om jag behövde mer mat efter tre portioner?

God morgon

Jag vaknade klockan nio, ganska pigg. Men drog mig i sängen till tjugo över ungefär, skönt :)
Nu håller jag på att äta lite frukost och ska göra mig iordning för dagens äventyr. Yeah! Jag börjar bli lite fundersam över mina pengar nu.. Tur att lönen kommer snart ;) *phu* Men vad jag måste köpa idag är duschdraperi, handdukar, gardiner och gardinstång. Sen blir det säkert lite smått och gott :)
Smell you later!

Dessa eviga listor




Morgonsdagens planering:


- Ta ett lass med till lägenheten.
- Åka till Jysk med Tessan, mamma och Alicia.
- Tillbaka till lägenheten igen och fixa lite.
- Få soffan!
- Jobba...

Visst är jag duktig nu pappa? :P haha!


Blond eller?

Pappa hjälper mig att installera mitt mobila bredband.

Han: Har du simkortet i?
Jag: Simkort?
Han: Ja där ska vara ett simkort i adaptern.
Jag: Jahaa.. jag trodde att jag hade fått nytt kontantkort till mobilen :)

Lycka :)

Guuud va detvar svårt att gå upp imorse, men jag kom upp allafall. och jag kom i tid :) Det gick bra hos logopeden, jag lämnade tillbaka min speecheasy pga att jag inte tycker att jag behöver den längre. Jag fick svart på vitt att min stamning och min uppfattning om min stamning har förbättrats, jag gjorde ett "test" hos min logoped innan jag fick speecheasyn och jag gjorde samma test idag, och då visade sig att min syn och känsla var mycket bättre. Och det är sant, jag ser inte min stamning som ett jätte stort problem längre. Visst att jag tycker att den kan vara jobbig ibland, men jag kan leva med det :)

Efter det besöket körde jag till Nova lund, där var värsta rean överallt! Verkligen rena drömmen för mig.. men jag var inte på jätte stort humör, jag tänkte att jag skulle handla lite grejer på Indiska, men där var inget roligt :S Så det blev två tröjor på Gina Tricot istället. Jag käkade lunch där också, bakad potatis med rostbiff&pepparrots röra. Verkligen supergod! :D Kändes lite sorligt att sitta där själv, men skönt på samma gång :)
Sen blev jag så trött och trött på att gå där, så jag körde hemmåt. När jag kommer till Sjöbo blev jag så trött att jag stannade till vid kanten och la mig en stund. Det var verkligen skit skönt! Sov i en timme cirka :) Sen ringde jag till vaktmästaren och bestämde möte med honom, så när jag kom till tomelilla så körde jag direkt dit och fick nycklarna (!) Vilken jävla lycka :)

Sen körde jag direkt till lägenheten, möttes av världens största hög av reklam vid dörren. Min reklam. Och så tittade jag runt där lite till, jag upptäckte närmare att spisen är mini (tre plattor) och från artonhundrafrösihjäl.. Jag ska göra sönder den så att jag får en ny ;) haha! Skämt och sido. Jag tycker att spisen är det viktigaste, eftersom jag älskar att laga mat :)

När jag var klar där så gick jag över till Therese (som bor över vägen typ) och snacka lite med henne och mamma. Jag ringde till vaktmästaren ännu en gång och frågade om betalning när jag målar om, naturligtvis får jag betala det själv, så jag har bestämt mig för att bara måla om hallen, som har den största behovet av det! Plus att det blir billigast så ;)

Sen körde jag hem igen och fråga min bror om han ville hjälpa mig att flytta lite grejer, och för en gång skull ville han det :D Så vi fick en del gjort alla fall, nu är det nästan bara dom tunga grejerna kvar, två lådor med köksgrejer och lite tavlor.. och mina kläder. Okej det var lite mer ;) Men sen är jag ready to move.
Det är lite läskigt att allt har gått så bra, från allra första början. Jag menar, får jag verkligen den lyckan? Jag måste nypa mig i armen och kolla så att jag inte drömmer.
Vi hann med tre runder med full bil, så det var rätt mycket vi tog ändå :) Men det känns skönt, slipper jag tänka på det :) Jag kom på också att jag har massa jävla vinglas som jag fick av jobbet, dom ska ju också med! :O Så okej, där är en del kvar :) Men jag kan ta en runda imorron också ju, pappa och bea ska hämta en soffa imorron till mig. En röd Ektorps som bea hittade på blocket för en billig peng, kan ju inte blir bättre! Allting börjar falla på plats :)

Nu ska jag småfixa lite tänkte jag, och fixa mitt mobila bredband :) Ciao!

Uppe med tuppen!

Usch, jag fattar inte hur jag kan vara uppe nu...
Nu måste jag köra alla fall. Ciao!

...

Vet ni vad som slog mig? Sen kommer jag inte kunna komma hem och berätta om mig dag, eller säga godnatt. För det kommer bara vara jag, och Izzi. Klart att jag pratar med henne, men ibland är det roligt att få ett svar då och då. Vad sorligt.. ska jag behöva ringa någon bara för att säga godnatt?



Det underbara med lägenheten är att jag har balkong, och morgonsol. Tänk er att sitta och äta frukost och njuta av solen på morgonen. :) Det gjorde jag varje dag förra sommaren (eller när det var sol) En bra sak att starta dagen med.


God natt!

Jag kom på att.. jag ska vara hos min logoped imorron kvart över nio (!) Skit bra, jag menar.. Jag som är så jävla morgonpigg och jag har jobbat kväll idag.. Kom hem vid elva!
Igår när jag beställde tid hos frisören tog jag en tid kvart över åtta, vad är det med mig?! Nåja.. Efter besöket hos logopeden blir det kanske en runda till Nova Lund, det är ju i närheten ;) hehe. Kan ju gå in på Indiska och köpa mysiga saker till lägenheten :) Me like!
Ja, jag får väl ta och sova nu om jag ska orka gå upp klockan sju imorgon bitti.. Usch, kill me softley!

Jag har namnsdag idag! .. nästan.

Jag glömmer nuförtiden att det är min namnsdag, det är många år då jag har kommit på det några dagar senare :P hehe. Men okej, det står faktiskt PaulinA i almenackan, men vi har alltid firat det som min namnsdag, eftersom jag är typ den enda i familjen som isåfall inte skulle ha en namnsdag :) (?)
Så Grattis till mig ! :D hehe.

Jag har precis varit i Tomelilla och hämtat ut mitt mobila bredband, så nu är det klart :D Jag bokade också även en klipptid. Kvart över åtta på morgonen ! Men eftersom jag inte vet när jag ska jobba så är det lika bra att jag tar det innan jag börjar jobba isåfall, men kvart över åtta är kanske liiite tidigt.. Jag kommer sitta i stolen och somna :P

Jag ringde också vaktmästaren. Han började med "Du skulle ringt mig igår" Say what? Det har ingen infomerat mig om, det stod i brevet att jag skulle ringa honom någon vecka före inflytten. Men alla fall, så säger han att lägenheten har stått klar och städat i 1½ vecka, så jag kunde i princip flyttat in när jag ville nu. Imorron ska jag in dit och få min nyckel :D Så underbart! Nu börjar det verkligen hända grejer :D Så då kan jag i lugn och ro flytta in mina grejer när jag har tid. Hur lovley är inte det?

Nu ska jag duscha, fixa lite mat och kanske packa lite till. Snart är jag klar med packningen, mitt rum ser tom ut.. eller städad ;) hehe!


God morgon Fröken Löken!

När jag stod och smörjde min macka så insåg jag att det är bara 9 dagar kvar till jag flyttar (!) Jag kände hur magen blev stressad, jag vet att jag inte har mycket kvar att packa. Men ändå blir jag stressad, inte alls hälsosamt. Nåja, detta ska verkligen bli skit kul :) Jag ska ringa vaktmästaren i eftermiddag också och snacka med han.
Nä, om man kanske skulle ta tag i dagen. Nu sätter vi igång!

Jag förstår inte varför jag fortfarande är vaken.

Jag skulle verkligen somnat när jag kom hem då jag var som tröttast, men men. Jag kände mig lite tvungen att göra en liten lista på vad jag ska göra imorron (pappa tjatar på mig hela tiden att jag ska göra en lista på vad jag ska göra, haha!)

- Hämta ut mitt mobila bredband
- Besöka Ams och få pappert påskrivet.
- Ringa vaktmästaren ang nyckeln till lägenheten.
- Sortera och packa lite.
- Jobba.

Så, nu måste jag verkligen sova!

Damn you sun!

Jag och Anna har varit på sol-jakt idag. Vi har varit nästan hela österlen :P Först Ystad, sen Kåseberga, sen löderupsstrandbad och till sist Norrekås där det var varmast :P Snacka om vilket dag, när vi kom till Norrekås så var vi så jävla trötta och ville bara sola, vi hittade en liten sketen strand och hittade den brantaste kullen med lä, självklart så var solen på andra sidan så vi fick ligga med huvudet ner.. Som tur hittade jag ett annat ställe med mindre lutning :) Men roligt hade vi åt det alla fall!









Det var den "stranden".. självklart är korsord och solskyddskräm två viktiga saker, och vatten så klart :D och musik! Okej, det blev många grejer.. men man måste vara beredd när man åker till stranden :) hehe.

Nu tänkte jag att jag skulle försöka sova. Jag har varit uppe sen halv sju imorse, så det börjar bli tid att sova. Tänkte att jag skulle gå upp i nåt så nära tid imorron, har några ärenden till Tomelilla och så ska jag packa lite. Det är bara 10dagar kvar! Jag ska ringa vaktmästaren imorron, och så ska jag börja jobba på eftermiddagen/kvällen. Tiden går undan.. pappa är på mig hela tiden att jag inte ska lata mig ;) haha! Jag kan inte hjälpa det, det ligger i min natur att vara lite lat. haha!
Nåja, Godnatt på er!


Volumemaster

Jag hade nästan glömt att jag har en volumemaster, så idag använde jag den (för andra gången kanske?) and I still love it ;) hehe.
Nu ska jag köra till Oma och klippa moster beckas hår :) Vi hörs senare! Ciao!

Dom gifter sig för våra pengar.

Jobbet gick bra idag.. Allt folk kom vid sju tiden, så jävla roligt när hela dagen har varit så jävla seg :S Tvn har stått på hela dagen så jag har råkat titta på när Kronprinsessan Victoria och Daniel gifter sig.. okej, det var ganska vackert. Men jag hade inte gråtit om jag hade missat det ;) Jag tycker fortfarande att dom gifter sig med pengarna som svenska befolkningen har tjänat ihop, vi betalar deras bröllop.


God förmiddag!

Gårdagens jobb gick bara bra, eller ja lite gnäll från chefen. Men va fan, vid detta laget är man van ;)
Efter jobbet så körde jag runder lite i ystad, det var ju streetrace ;) hehe. Dock hade allt slutat när jag kom, lagom kul ju. Sen tyckte Anna att jag skulle komma till Kingan, så jag körde dit. Men inte var hon där när jag kom, så jag träffade på Elna med hennes minibil. Så vi tog en runda med den och snackade lite skit, det var ju aslänge sen vi träffades. När vi kom tillbaka igen så kom Anna och Janne, skit roligt att träffa Janne igen, man fick världens kram och man kände sig som 16 igen ;) haha! Skoja.
Vid halv ett tiden fick jag nog och körde hem :P

Lite seg känner man sig idag, jag kunde inte somna förrän vid halv tre inatt.. Usch! Nåja, nu måste jag göra mig iordning för jobb. Ciao!

Börja inte nu! ;)

Nu är jag hemma :) Jag tänkte att jag skulle ta tåget hem inatt, men vi tjejer hade så trevligt att vi bestämde oss för att jag skulle övernatta hos Carol :)
Jag tog tåget in till Anna igårkväll och vi gick ner till Regementet och beställde hem lite mat. Gottinamnam :D Sen sprang vi ner till Kingan och beställde varsin saft och inväntade de andra töserna. Det var ju Fotboll på tv också så där var några nördar som kom dit för att titta och dricka öl ;) Vi var inte nån av dom alla fall! haha!
Vid midnatt (då mitt tåg egentligen skulle gå hem), så blev vi lite syltna, men inget hade öppet! Okej, öpkiosken hade inte öppet, och vi orkade inte gå nånstans. Till våran stora förvåning var Anna inte sylten, jag tror att hon börjar bli lite sjuk :P hehe.
Vid ett tiden så begav vi alla oss hem. När vi väl väl hemma hos Carol så skulle hon vara tyst för att David låg och sov, men hon förde nog mest oväsen än vad tyst ;) haha, stackars david.
Idag så tog jag tolv tåget hem, jag fick springa till tåget för att jag vaknade så jävla sent. Tjugo i tolv vaknade jag för sista gången och klä på mig snabbt. Precis när jag kom till bommarna så började de gå ner, men jag hann över och tåget kom precis när jag tog biljetten, så lite stressad blev jag. Men jag kom på tåget alla fall :)

Det var ju satan va jag nyser hela tiden, och näsan är lite täppt! Va fan! :O
Nåja, ska väl fixa lite käk, sen blir det jobb.. Ciao!

Kvällsmys med mina tjejer

Jag var på hemligt uppdrag idag, Chefen ringde mig halv elva och fråga om jag kunde komma och jobba, men jag fick inte säga något till Anna ;) hehe. Så när jag kom så blev hon lite förvånad ;) haha!
Efter jobbet så la jag och Anna oss på gräsmattan utanför jobbet och solade lite, satan va det brände på! Dock blev det bara ryggsolning, palla inte sola fejjan :P Nu ska jag göra mig iordning och bege mig till Ystad för lite "afterwork" med töserna. Ska bli hur mysigt som helst :) Ciao!




Dom skriker "Jag är blå!"

Såå, hemma igen. Jobbet gick bra idag, mot slutet kom några favoritgäster. Jag vet inte om jag har nämt dom innan, men förra sommaren var dom jätte mycket hos oss och åt. Mamma, pappa och två små söta döttrar, minstingen stammar dessutom. När dem kom så kände jag igen dom direkt, och när dom satte sig tills bord så säger jag "Det var ett tag sen ni var här", då sken dom upp och sa att dom trodde inte att jag kände igen dom :) Självklart att jag gör :) Det är verkligen jätte trevliga folk, alltid glada och snackar för fullt :) Dom små töserna är så härliga också, riktigt spralliga. Det gjorde min kväll att dom kom faktiskt :)

Väl hemma fick jag ett fem i två ryck och började diska och städa köket, eller jag diskade inte allt, satte mycket i blöt och diskade katruller och stekpannan :)

Jag hoppas verkligen att det blir sol imorron så att jag kan sola. Anna var röd som ett stoppljus när hon kom till jobbet. HAHA! :D Stackarn hade bränt sig. Nåja, måtte det bli sol imorron så att jag kan få lite färg. Chefen retar mig för att han är brunare än mig ;) haha! Måste klå honom!

Nä, nu ska jag sova eller nåt. Gutten nacht!

Lycka :)

Jag har fått tillbaka hyreskontraktet igen :) Nu är det på riktigt, jag har fortfarande inte fattat det. Jag har en lägenhet! *wiiie* Jag ska ringa till vaktmästaren nån vecka innan och få nycklarna, alltså nästa vecka då :O Då kan jag lika bra fråga om om målningen. Guuud, jag ska flyyyytttaaaa! :O :D

Jag har haft en jätte mysig dag med Marre också. Jag körde till hennes jobb, för hon var där och skrev på lönepapperna. Sen körde vi till Ystad, fikade på Snuggles, eller ja.. käkade frukost :) Jag gav mig på tonfiskröran även om jag tyckte sist att den var äcklig. Men denna gången var den god :D Tror att den var lite gammal sist .. hehe. Sen gick vi lite i stan, det blev lite shopping på H&M (jag måste verkligen sluta shoppa nu), men jag köpte bara nödvändigheter, och en sak till min systerson Kewin, jag kunde inte låta bli ;) Sen körde vi till Marres jobb igen och drack lite kaffe.

Jag har precis målat mina naglar blåa, jag vet inte om jag ska tycka om det är snyggt eller inte.. eller om det är passar sig i jobbet. Men nu är det alla fall på, så det är det :)

Nu ska jag göra mig iordning för jobb. Ciao!

Brunch!

Marre messade och väckte mig, jag ska till Ystad nu och fika. Klockan tio på morgonen... har fiket ens öppet då? ;) Nä, bara skoja. Måste dra nu! Ciao!

God natt!

Förlåt för alla mina synder
Jag kan inte hjälpa det
kan ej sluta
Jag försöker fylla tomma håll
som kanske ej finns
Det har blivit för mycket
Jag måste stanna
och tänka efter
Gud, hjälp.

Skit i opeln, jag äger en bmw nu!


Idiot..

Det blev några timmars jobb idag, jag hade väldigt svårt att komma upp ur sängen idag. Även om jag somnade tidigt igår (!) Jag steg upp klockan tio, vilket är lite för sent :P
Nu har jag alla fall kommit hem, vette fan va jag ska hitta på med idag, eller jag orkar egentligen inte göra något. Men bilen behöver en dammsugning, och jag skulle behöva städa/packa lite också.

Vissa är bara idioter.. orka.

Bildbevis på att jag var på sommarnatta



Precis när jag och lotta kommit dit, första tequila rose i baren :)


Long time, no see.

Finland, en hel månad. Seriöst? Välkommen hem alla fall.

Helt sjukt att jag fortfarande är vaken.

Jag har lagat min goda Redcurrykycklinggryta idag, den är ju sjukt goood :D
Snart ska jag ta en dusch, sen ska jag sova.. Har verkligen inte sovit bra i helgen, och jag sov fem timmar inatt.. Mycket illa.. Nåja. Jag tror inte att jag kommer blogga mycket mer idag, så jag säger God natt redan nu :)

Nähä

Inte fan har jag sovit än.. Och nu börjar jag bli jätte grinig för att jag är trött.. och hungrig för den delen. Hujedamig! Jag måste börja med silicia tabletterna igen, det var ju satan vad jag tabbar hår och mina naglar vill aldrig bli längre verkar det som. Nåja, jag skulle bara skriva nån rad.
Ciao!


...



Du <3


Internet!

Jag kom plötsligt på att jag heller inte har något internet! Eller, jag glömde det och kom på det igen.
Nu tänker jag på om jag vill ha bredband eller mobilt.. Men eftersom jag är ofta på frifot och gärna tar med min dator, så är ju mobilt ganska bekvämt då :)
Men vilken ska jag välja? Telenor har ett erbjudande nu, bjuder på tre månader. Men jag verkligen hatar dom, vill verkligen inte stödja deras arbete för att få tre månader gratis och sen vara fast vid dom i två år. Däremot är Tele2 billigare.. och jag har varit kund där i 12år. Varför ändra sig lixom? ;) haha!


Roligaste reklamfilmen Ever!



I love to have my name on a fone. Frank-fone.. Mhm.


Strålande väder !

Inte kan man sova när solen är uppe :) Nu sitter jag i soffan och ska käka lite bullar, jag kunde inte låta bli att köpa hem några stycken påvägen hem från Ystad. Ja, det blev "nyttiga-bullar" :D hehe.

Tror ni att jag har somnat?

Naturligtvis inte.. Jag ligger och letar soffor, jag har nämnligen ingen och jag insåg att jag flyttar om 2½ vecka, lite panik kände jag där (!) Så länge får det bli en begagnad soffa innan jag ärver mammas när hon ska köpa ny (okej, då blir den också begagnad. haha!) Letar lite på blocket nu efter en billig jävel, typ 500kr så att man inte får dåligt samvete sen när man kastar den ;) hehe. Nä, jag är väl så snål att jag lägger ut den på blocket igen för det dubbla priset ;) HAHA!
Det är egentligen bara en soffa jag behöver, som är absolut nödvändigast. Ja, och stekpanna och kastruller så att jag kan laga mat. Men annars är det ingen större panik med det andra, tänkte att jag skulle ta en runda till Ikea någon dag också och shoppa lite där :)

Hehe, jag kom och tänka på lite felsägningar som min familj är expert på:

"Jag stammar så mycket, så att jag fryser" - Pauline
"Mina lök tål inte ögon" - Pontus
"Vill du ställa in dammsugaren i kylen?" (Hon menade mjölken)- Mamma
"Vill Bille åka milen?" (Vill Mille "hunden" åka bilen?) - Pappa

Jag gjorde bort mig på jobbet i fredes också. Jag och anna hjälptes åt att plocka ut kaffekoppar till ett stort sällskap (Hon håller en bricka med koppar medans jag frågar gästen om kaffe), jag frågar en gäst om denne ville ha kaffe, men han ville ha en coca cola istället och för att jag ska komma ihåg det så säger jag det några gånger i huvet. Men bara det när jag skulle fråga nästa gäst om kaffe så blev det "Coca?" Vi alla fick ett gott skratt alla fall :D haha!

Hemma igen!

Snacka om en jobbig helg. Igår var det bröllop på jobbet. Slutade med att vi jobbade till natten. Okej, folket var inte jobbiga. Men vi hade jobbat så himla länge, jag kom hem klockan två inatt och kunde inte somna förrän vid tre. Sen upp igen vid nio (läs: tio), för att jag började klockan elva. Dagen var faktiskt helt okej, det flöt på bra. Den nya tjejen är duktig, så jag hade inga större problem med henne :)
Efter jobbet körde jag till mamma, hon kom hem från sin resa igår. Hon bjöd på mat, och lotta var också där :) Jag höll på att somna i soffan, snacka om att jag är trött. Jag vet heller inte vad det är med mig, när vi pratade om vår barndom började jag gråta. Bara sådär huxflux. :S
Nu ska jag ta det lugnt, snart sova också. Ska in till Ystad imorronbitti och lämna en maskin åt pappa eftersom han jobbar, känns som att jag får sova nu om jag ska orka vakna klockan sex imorron :P Blää. Men vad gör jag inte för min lilla papi? :) haha!

Sov nu människa!

Jag vill bara påpeka att jag har precis kommit hem från jobbet.. Imorron blir det jobb igen.

Slut som människa

Vilken seg dag! Hade två studentfester på jobbet, men båda gick tidigt. Ganska chockartat faktiskt, trodde att dom skulle stanna till midnatt alla fall. Men vi körde hem halv tio (?) :) Skönt ändå, det har varit en tung dag. Eller ja, vi har haft det ganska lugnt, men vädret har gjort att man har varit jätte seg och trött :S
Nu har jag fixat mat till morgondagen, käkat två mackor och sitter med ett glas vin (för att hedra alla studenter?) haha! Nu tänkte jag att jag skulle tvätta av mig sminket och lägga mig ner för att sova. Det blir en lååång dag på jobbet imorron. Godnatt!

Bara en liten stund till..

Det var så skönt att sova, att jag glömde duscha idag. Det är ingen katastrof egentligen, jag kan duscha sen ikväll. Men var ändå tvungen att duscha kroppen lite :) Tycker egentligen inte om att duscha innan jobbet eftersom man stinker ändå när man kommer hem.
Nåja, nu måste jag skynda mig. Ciao!

Fortsätta med den?

Min logoped ringde mig idag. Jag skulle egentligen varit där förra sommaren och ha en liten efterkoll av speecheasyn, men jag har helt enkelt glömt att ringa dom.
Så nu har jag fått en tid, om två veckor. Men stora frågan är om jag ska behålla apparaten eller lämna tillbaka den. Jag har inte använt sen sen i somras och jag känner inget större behov att använda den. Så det blir nog att jag lämnar tillbaka den :)


Mätt och trätt

Äntligen har jag nåt uppe på den sista väggen, egentligen inte lönt eftersom dom ska ner om tre veckor igen :D haha! Men dom kan sitta där så länge. Självklart är det bilder på Elvis ;)
Jag har packat lite, fått ordning på mina kläder, tvättat och lagat mat. Känns som att jag har allt under kontroll nu alla fall. Men rummet ser ut som rena kaoset även om jag har fått bort en hel del, ni kommer väl ihåg klädhögen som jag fotade? Den är alla fall borta :D hehe.

Jag hade en jätte mysig eftermiddag med Carol också. Vi körde till boan och handlade lite, blev lite trosor och fryspåsar :P haha! Ja och leggings också :) Sen stack vi till Bullen & Bönan och fikade lite, självklart blev det bakad potatis med kycklingcurryröra :D Så gott ju !

Efter det så åkte Carol hem och jag körde till Ica för att handla. Träffade på Tessan och Alicia, och Lotta jobbade :D Så det blev ett snack med dom, eller jag sprang mest efter Alicia för hon sprang som en tosing :P

Nu ska jag nog snart sova. För en gång skull är tvn igång också, seriöst så tittar jag knappt på tv. Det chockar mig själv ibland att jag faktiskt inte vet vad som går på tv, eller om nån frågar om jag har sett det nya programet och jag säger nej. Sjukt :P

God middag



Vilket dåligt väder vi har fått! Det är såna här dagar man ska passa på att städa.. och packa :P Jag har lovat mig själv idag att jag ska packa, så då ska jag fantamig göra det också! Först ska jag träffa Carol lite :) För en gång skull tar hon sig till Tomelilla *kryss i taket* haha! :D Så det blir en runda på boan och en fika.
Som ni ser på bilden är mitt rum rena kriget. Det är tur att jag ska tvätta idag! 99% av grejerna som är på golvet är kläder, så det ska tvättas! Mina kläder är lite överallt just nu eftersom jag inte har en garderob längre, så jag bor i min tvättkorg och resväska förtillfället. Nåja, det är bara tre veckor till, sen har jag en garderob igen :D Kan ni förstå att det bara är 3veckor till jag flyttar?! Jag kan knappt fatta det själv, det är nog därför jag inte har packat så mycket än. Sen är det nog också lite rädsla för att flytta hemifrån, det har alla första gången, hoppas jag? Även om jag känner att jag är redo för att flytta, så är hemmet en trygghet. Men jag vet att jag alltid kan vända mig hem om det skulle vara nånting.
Nu måste jag göra mig iordning alla fall. Ciao!


Skämt..

Hur vet man när en blondin är brunstig?
-När hon schluddrar: Jag är schååå full!

Hur vet man att en brunett är brunstig?
-När hon frågar: Har det blonda fnasket gått nu?

Varför uppfann Gud spriten?
-Så även brunetter ska få ha sex.

HAHA! Så elakt mot oss brunetter :P


Cheez cruncherz

Jobbet gick bra idag. Inga katastrofer, jag var så himla seg bara. Håller nog på att bli sjuk eller nåt !
Imorron blir det ännu mer packning, och tvätta, tänkte också att jag skulle städa bilen lite :)
Jag antar att jag inte har något blogg-sug just nu.. Jag ska alla fall försöka sova nu. Ciao!

...

Jag återkommer ikväll.. nu - jobb.


Vilken seg dag!

Jag och Anna körde till Nova Lund vid tolv tiden, schiesse vad trötta vi båda var. Och självklart var där mycket folk eftersom det är en regnig dag. Inte så spännande. Och självklart gick denna dagen också ut på att äta :P haha! Det blev faktiskt ingen bakad potatis idag, det blev från Wok Kitchen :) Jätte gott var det, dock var inte maten så varm. Men men.. Det blev lite nya linnen och sånt, självklart köpte jag inget som jag egentligen skulle köpa. Pauline i ett nötskal. Men jag hittade faktiskt inga byxor eller skor..
Nu ska jag göra nåt vettigt, som att sova eller nåt. haha :D

God morgon regn

Fy vilken skit väder rent ut sagt! Jag skulle ut och tvätta min framruta på bilen (jag har blivit attackerad av insekter så hela rutan är full med grönt blod.. ööörk) Men det behöver jag inte nu efter det regnar :P
Jag ska alldeles strax göra mig iording, hela huset sover förutom jag. Nu är det dax att stiga upp! Man kan inte sova bort hela dagen ;) Det är ju så "fint" väder, haha! Nä, men Anna kommer till mig om tre kvart och då ska vi bege oss till Nova Lund och shoppa lite. Jag är på jakt efter nya jobb-skor och jobb-byxor. Får se vad jag hittar helt enkelt.


Världens ände, Ystad.

Bästa dygnet hittills.

Sorry för dålig uppdatering, men jag har inte varit vid en dator :P

Igår blev det tidig jobb, började redan klockan tio. Ganska kämpigt, men det gick bra :) Anna var snäll och lät mig gå lite tidigare så att jag hann att förfesta lite innan valla.
Självklart var där riktigt bra ös hos Lotta och Baz. Jag gjorde mig iordning på rekordtid :P Både jag och Lotta va skit snygga! Men självklart glömde vi fota (!) vi fotade inte på hela kvällen, shame on us! Men vi hade så jävla roligt att vi inte tänkte på det.  hehe.
Vid tolv tiden åkte vi till Tingvalla, vi hade rajs i kön ;) haha! Väl inne på tingvalla så sprang vi direkt till baren och beställde var sin tequila rose (det är standard), sen va det fullt ös hela tiden. Jag och Lotta släppte verkligen loss och vi hade verkligen askul! Självklart trillade jag på dansgolvet och drog lotta med mig. haha! Om man trillar så har man roligt, för då är man tillräckligt full ;) haha! Skämt och sido.
Jag vill även fråga vem tjejen med den stora hatten var?! På något sätt får hon mig att ramla och jag skrapar upp mitt knä! Arg som ett bi släppade jag med Lotta till toan och säger "Jag blöder!" och alla skingrar sig. Jag satt på toalettstolen och kved om mitt stackars knä! Men sen när jag kom ut igen så var det bortglömt :P haha!
Jag skulle kunna skriva en hel novell om kvällen. Men jag kan säga att jag hade verkligen skit roligt, och jag hoppas att ni andra som var där också hade det :) Det är verkligen sorligt att det ska läggas ner..

Idag har jag och lotta verkligen varit sega.. För det första så vaknade vi redan vid tio tiden, och jag kunde verkligen inte somna om. Jag hatar när det händer :P det tog oss två timmar att göra oss iordning :P haha! Halv fyra var vi ute på jakt efter mat. Det blev Bertilsmat, jag var verkligen inte i tillstånd att köra bil. Annars är ju svampagrillen standard. Så det blev hamburgare, pommes och lökringar. Vi var verkligen yra och hade beslutsångest. Hon som servade oss blev nog ganska trött :P haha! Men sen fick jag påminna henne om våra lökringar som hon glömde. Efter det så tog vi en lång promenad, eller den kändes lång eftersom vi gick i snigelfart :P Vi gick vid kolonierna eftersom det är nära där jag ska bo, där är ju verkligen jätte mysigt. Perfekt att gå promenader där med Izzi :D Efter det så gick vi och köpte glass på torget, eller jag rättare sagt. Blev så himla sugen :) Så satte vi oss och njöt av solen, helt plötsligt kör Tessan och Alicia förbi och stannar. Efter att ha suttit och snackat en stund, köpt vatten så bestämde vi oss för att äta på thairesturangen. Det var verkligen jätte gott! Det blev tre små rätter och jag kämpade med att äta upp allt, hade ju käkat tre timmar tidigare :P Men jag älskar deras mat, så det gjorde inget :D Det var så himla mysigt att bara göra nån sån spontan grej, och det kommer säkert bli fler såna sen när jag har flyttat in till byn, det är ju mycket lättare att göra det då.
Sen släppte Tessan av mig och Lotta på Ica, jag ville ha lite gott ;) hehe. Så gick vi hem till henne och tittade på tv, och käkade snask. Denna dagen har bara gått ut på att äta tycker jag, men mat är gott! :D Jag älskar mat. Food made this body ;)

Nu är jag alla fall hemma och ska alldeles strax sova tänkte jag. Det blir lite äventyr imorron med tjejerna :) Tänkte också att jag skulle vaska av bilen om jag hinner. Det är ju satan va insekterna dras till min bild! Uuurk..


Roligaste bilden :P Jag ser ut som ett helt hus och Lottas huvud är mini-mini :P


Mobilblogg

Detta är livet; carols jordgubbstårta, kaffe, cigg och sol. Och självklart vänner :) jag har haft en riktig mys dag idag ju. Först mys med massa kryp i trädgården när jag solade (haha), sen mys med carol och corre, och sen en mysig kvällspromenad med anna :) kan livet bli bättre?

God natt!

Jag körde till Carol och åt lite tårta hos henne, hon fyllde ju år! Vi satt ute i solen och stekte, supergod jordgubbstårta förresten! Corre blev helt i extas :P haha! Det var verkligen jätte mysigt att sitta där i solen och dricka kaffe och snacka skit. Det måste vi göra om tjejer! Carol blev vääldigt glad för min present också, hon fick en potatisskalare (alltså sån som skalar många samtidigt), hon verkligen hatar att skala potatis för hand, (jag tror bara att hon är lat, haha!) och så köpte jag med en Lyckliga lotta till henne, hon är ju en blomfantast i smyg. Sscch!

Det blev väldigt få timmar för mig på jobbet idag. Vi skulle egentligen ha ett stort sällskap på över 30stycken, dom hade förbeställt mat och dom skulle ha fördrink också. Efter att vi hade väntat på dom i tre kvart så ringde chefen till dom, "Nej, vi har ringt och avbokat det" VA?! Ingen av oss har pratat med dom! Så det var bara att acceptera och gilla läget..
Så det blev en tidig kväll för oss, vi slutade redan halv nio. Så jag och Anna körde hem till henne, bytade om, sen gick vi en lång promenad. Det var så himla mysigt, och det var ju ganska varmt. Ja mot slutet blev det lite kyligare och vi blev så jävla pissinödiga :P haha!
Imorron blir det jobb, börjar redan klockan tio. Hur ska jag orka med Tingvalla sen? :P Det blir säkert ett tio timmarspass, det ska fan bli myyycket kaffe om jag ska orka natten sen ;) shiit. Nåja, tur att man kan sova ut på söndagen ;) Jag hoppas verkligen att gästerna är schyssta och går hem nåt så nära i tid, så jag hinner få i mig lite alkohol INNAN jag kommer till tingvalla :P
Men som sagt, nu måste jag fan sova! Godnatt.

Lycka!

Jag fick mitt hyreskontrakt idag! Så nu är det påskrivet och jag ska skicka tillbaka det igen! Förstår ni? Jag har en lägenhet! Jag kan knappt fatta det själv :) Om 27 dagar sitter jag i min egna lägenhet .. Lite scary faktiskt, men skön känsla ändå :)
Nu ska jag ta en dusch och se om jag har fått någon färg idag, sen ska jag bege mig till Carol och fira henne en liten stund innan jag börjar jobba. Min lilla flicka blir bara vuxnare för varje dag :( Snart ligger väl jag på dödsbädden (ja anna, du är redan döende då. haha!)


Mobilblogg

God morgon! Strålande dag idag och jag ligger ute och solar i trädgården. Det är nästan vindstilla idag så jag heller nästan på att dö!

Monster som springer över vägen

Det blev lite jobb idag också, hade ett stort sällskap och där va en oförskämd gubbe som inte visste hur man betedde sig ute. Väldigt sorligt! Vi servitriser tar inte hur mycket skit som helst! Punkt slut.
Sen körde jag hem och duschade, och snabbt in till Ystad igen för att käka med Anna och hennes kompis Corre. Det blev på Pizzeria Regementet där dom har jätte god mat :) När jag fick min mat så kom jag på att jag hade ätit det en gång innan, men det gjorde inget för det var gott så ;) Efter det blev det en runda till Kingan, jag "syppte" inte till det eftersom jag körde. Men trevligt hade vi alla fall! Carol kom också, den lilla grisen fyller år imorron. Hela 21år! Gammal skata ;) haha! Nä skämtar gumman.
När jag körde hem ser jag två varelser som springer över vägen (!) Jag tänkte "vad fan var det?!", en brun gris med massa hår! Men jag kom på att det är ju vildsvin . haha! Tur att jag inte krockade med dom, för då hade bilen lika bra skrotas, dom är ju hårda som sten!

Nåja, nu tänkte jag sova. Full rulle imorron, en snabb vända till boan och köpa strumpbyxor (kom på att svarta strumpbyxor till svartklänning och svarta skor kan bli för mycket svart) sen ska jag hem till Carol och fira henne lite snabbt innan jobbet. God natt!


Mobilblogg - jag saknar dig.

Jag har inte kommit upp ur sängen än. Idag vaknade jag av väckarklockan kl nio. Så du har jag sovit för många timmar igen och är fortfarande trött. Jag har heller inte vågat titta ut genom fönstret, om solen är där eller inte. Nåja, jag får palla mig upp nu.

Mobilblogg

Kanske inte så rättvis bild på skorna, men så här ser dom ungefär ut :) jag orkade inte sitta tid datorn mer, jag är så himla trött. Det blir jobb imorron alla fall, lite på eftermiddagen. Jag längtar till lördag :) äntligen får man festa till det! Det var ju riktigt länge sen! :-D hoppas att jag inte slutar allt för sent, vill inte ligga i buskarna sen för att jag har hällt i mig vinet :p nåja, man ska dricka med måtta. Men när man ska till tingvalla så ska man helst vara så full att man inte kommer ihåg att man varit där, nä skämt och sido :-D nu ska jag sova, eller först lösa lite korsord. God natt!

Det var en dyr dag

Snacka om att jag har shoppat idag :) Blev en runda på H&M, systemet, jysk och boan. På H&M, blev det lite kläder och kosmetik, på systemet köpte jag lite cider och en baginbox till helgens bravader, på jysk blev det en bäddmadrass och utemöblerna till balkongen (bara där gick notan på över tusen kronor) och på boan, blev det ett par nya klackar och strumpbyxor. Ja en vända in på Lindex och köpte ett jätte sött linne :) Jag kan visa allt sen. Pallar inte nu och jag ska snart köra och hämta Bea i Trelleborg. Så det är full rulle hela dagen!
För en gång skull så är jag inte hungrig, men det har varit så himla varmt idag så man orkar inte äta helt enkelt. Jag satt och väntade på Carol, för hon jobbade. Satt nästan och svettades i solen så varmt det var! Hoppas att man har fått nån jävla färg :)
Funderar på att käka nån sallad, får se vad vi har i kylskåpet :)

God morgon

Nu kan jag verkligen mena god morgon, solen skiner och klockan är snart nio på morgonen! Jag har börjat med att vakna tio i åtta, samma tid varje morgon. Jag sätter väckarklockan på nio, men det behövs ju inte :) Jag låg och kelade lite med snuttan i sängen. Alla djur älskar just detta rummet, det har alltid varit så :)
Som sagt, det är skinande sol och inte ett enda moln på himlen! Dock blåser det nog ganska bra om jag tittar ut på träden. Men skit i det! Bara solen är framme :D En sån här dag ska man verkligen inte sitta inne och fisa alla fall! Eller packa för att man flyttar om en månad.. Näää! Jag behöver solen :D
Jag tänkte att jag skulle in till Ystad idag och shoppa lite. Bland annat en ny bäddmadrass (denna som jag har nu är helt jävla kisskassvärdelös, får otroligt ont i ryggen) och så hittade jag ett skit billigt utemöbelset som jag tänkte ha på min balkong. Det kommer bli hur sött som helst :) Sen blir det en runda ner i stan för jag måste hitta en outfit till lördag, eftersom alla jävla kläder är för stora för mig (!) Och självklart när jag vill ha med sällskap av mina vänner, så jobbar alla (alla två menar jag då, hehe.)
Jag tänkte på det, jag mådde som allra bäst när jag var i usa, i NY. Jag och Anna vaknade runt sju-åtta tiden, mornade oss lite (en kvart sen fick man fantamig gå upp, haha!), gick ner och käkade frukost. Duschade och chillade framför Cartoon Network hela förmiddagen medans man gjorde sig iordning. Sen hoppades man på att killarna också var klara, sen stack man till Time Sqaure och roade sig hela dagen. Vi gick ju otroligt mycket, säkert flera mil om dagen :) Otroligt skönt. Så vill jag ha det igen! Och det verkar som att jag får det lite nu när jag vaknade tio i åtta varje morgon :P hehe.

Nä, nu ska jag duscha. Sen blir det lite frukost :)


Jag på Time Sqaure.


Time Sqaure



Time Sqaure


Precis kommit till NY, vi tar taxi till hotellet (han försökte blåsa oss också) Jag höll på att kissa på mig när vi körde på denna bron! Vägen var skit smal, långt ner till marken och han körde som att han hade stulit bilen!


Första kvällen på hotellet och Kim spiller sin öl på sina byxor ;)

Nu måste jag verkligen duscha, tiden bara rinner iväg märker jag. Det tog fan tre kvart att skriva detta inlägget :P haha!

Fuckfuckfuck!

Vilken jävla mensvärk jag har fått!! Tänkte att jag skulle ta ett bad, men fan. Jag tror inte att jag kan gå ner till badrummet, sjukt!
Nu ikväll har vi barn firas mamma lite, eftersom vi inte kunde fira henne på morsdag. Det var jätte mysigt och hon bjöd oss senare på pizza :) Jag hade ingen botten idag heller tydligen, satan va jag är mätt! och så mensvärk på det! Kryss i taket..
Jag är ganska trött så jag funderar på att gå och lägga mig nu, kvart i nio? Ja varför inte..

Goood eftermiddag!

Då har man klarat av några timmars jobb idag också. Jag vaknade i panik imorse och trodde att jag hade försovit mig!! När jag tände lampan var klockan sju (!!) Skit drygt :P haha! Men jag lyckades somna om, men det skulle jag inte gjort, för sen kom jag knappt upp :S Fick stressa till jobbet som vanligt..
Jag ringde till hyresvärden också eftersom jag inte har fått mitt kontrakt än. Självklart hade han missat mig, han bad så hemskt mycket om ursäkt och han skulle skicka det idag så att jag får det imorron, wunderbart :D
Jag har lite beslutsångest på vad jag ska göra denn eftermiddag, jag borde egentligen packa när jag har tid och inte jobbar, men det är sååå tråkigt ju :)

Mobilblogg

jag fick världens bästa bild på gamla snuttan när hon leker med izzis boll :) kan ni tänka er att hon är 16år? Helt otroligt, vi fick henne samma år som vi flyttade till detta huset. Det var några grannpojkar som knackade på och frågade om kattungen var vår som de hade hittat, nej svarade vi, men om den inte har något hem så tar vi hand om henne. Pojkarna gick och knackade på hela byn, senare kom de till oss igen och vi tog henne. Jag kommer ihåg att hon hade ett tuggummi i pälsen, hon kan bara ha varit några veckor gammal, men så söt :) förresten så kvittrar fåglar utanför mitt fönster, klockan är ett på natten! Det är inte för morgon! Det blir förvirring i mitt huvud :p ha ha! Nu ska jag kissa, sen ska jag sova. Godnatt!

RSS 2.0