28 oktober

Snart är det november månad, det börjar bli riktigt kallt ute. På kvällarna får man skrapa rutorna :)
Om en månad flyttar jag in till min lägenhet, både glädje och sorg. Jag vet inte riktigt hur jag ska ställa mig nu, eller vart. Det är ju skönt på så sätt att det är närmare till jobbet :)
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det är sjukt länge sen jag skrev här och mycket har hänt.
 
Jag & M <3

12 september 2012

Oj, det var verkligen länge sen jag skrev här. Mycket har hänt, allt och inget kan man nästan säga.
Jag är både glad och olycklig.. hur man nu kan vara det. Jag sover bättre om nätterna, jag får den djupsömnen som jag behöver, jag är trött när jag går och lägger mig och pigg när jag vaknar. Jag är inte lika stressad i själen, nu vet jag vart jag står. Och dessutom vart jag ska stå sen.
Min familj, som jag älskar till månen och tillbaka.. Förlåt. Jag vet att jag har gjort er besvikna. Men jag lovar, jag är här hela tiden och allt har sitt slut.
 
Jag skulle kunna skriva en hel roman känns det som. Men de som känner mig vet att jag är en mussla.

Nu ska jag göra mig iordning för jobb. Ciao!

RSS 2.0