bakfylla?

Jag drack tre cider igår, och när jag vaknade så kändes det nästan som jag hade druckit en flaska vin till det.. Ha ha!
Men jag klädde på mig snabbt, för familjen skulle till Bo Ohlsson och jag ville med. Träffade på min underbaraste bästaste vän Rebecka, ! Tyvärr har hon flyttat till Kristianstad med sin pojkvän . Så det blev många mil mellan oss.
Det blev inget handlat på boan för mig, jo knästrumpor, vilken tant jag är :p Jag kom på att jag inte har såå jätte mycket pengar, så jag vill hålla mig borta lite.

Rebecka på hennes 19års fest. Lilla gumman, vi har varit kompisar sen första dagen på förskolan. I 16år har vi varit kompisar, vad tiden går. Hoppas det blir mååånga år till :D

När jag kom hem så var jag ute och körde den gule. Mamma o Aonuk var ute och snacka med en vännina till mamma så jag stannade till för att snacka.. Vänninan blev helt facinerad att jag körde en sån grej, och hon tyckte den var helgullig, hon hade gärna haft en sån. En kvinna på 60år, det hade varit skit coolt :D Men hon tyckte att hon kunde inte ha en sån, för hon var gammal och seg :P Naaw, en kär liten kvinna.
Nu ska jag skriva en inköpslista och dylikt.. Jag måste köpa en hjälm också, pappas är förstor :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0