Egentligen trött.

Nu börjar jag känna hur tröttheten börjar komma, eller så är det alkoholen :P ha ha! Har redan druckit två cider, men jag ger mig fan på att jag ska iväg ändå :) Alltid roligt att komma ut och träffa nya folk ju,
Jag tänkte att jag skulle lägga in en bild på min outfit, men jag har ju inget program så att jag kan lägga in bilderna på datorn. Blir knäpp, hittar inte skivan som man ska installera heller. Drygt.
Nåja, jag får snart bege mig till tåget. Party tonight !
Ciao!

p.s. Är det ett brott att ha samma kläder två gånger när man går ut?

Kommentarer
Postat av: Tezzan

NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ Klart att det inte är nåt brott!!!

Tänk på dem stackarna som kanske bara har ett klädesplagg att ta på sig... HA HA HA HA HA... Usch fy på mig,inte skratta åt sånt... Pöss

2008-08-23 @ 11:09:40
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0