Hemkommen.

Äntligen hemma. Jobbet var ganska okej idag. Som alla andra dagar, . Jag har inte riktigt kommit in i det, som min chef säkerligen hade hoppats på efter två dagar. Men det tar lite längre tid.. Plus tror han att jag skulle veta allt vad som ska göras. Nä! Nåt ljushuvud är jag inte ! :P
När jag skulle på tåget med min cykel, var där en flock med barnvagnar som så klart skulle in där jag skulle in (på pågatågen får man ju bara ha cykeln längst fram eller längst bak) Och alla barnvagnarna trängde sig före mig! Jag blir så galen ! Jag lovar, där var minst fem stycken av dom. Men jag lyckades tränga förbi mig, och när jag kommer in så har dom blockerat hela cykelstället, så jag får fråga snällt "Skulle jag kunna få plats med min cykel?" Med många suck och stön så gjorde dom plats till mig. Skulle jag stå där och hålla min cykel eller hade dom tänkt?! Hell no! dom jävla cykelställena är till för cyklarna! Inte barnvagnar!



Så här såg det nästan ut, fast det var på tåget :P ha ha!

Kommentarer
Postat av: Lotta

haha ;P Du e för rolig Bettan! Tur barnvagns-dårarna lämnade plats till dig ;P

2008-08-14 @ 17:08:11
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0