Ja, vad säger man?

Jag trodde att jag skulle vara ledig idag, (ännu en gång) Men när jag ringer till chefen för jag skulle fråga vilken tid jag skulle komma på måndag. Då säger han, "du kan komma idag klockan två" AAAAAAAAAH! Nåja, det behövde ju verkligen mig. Det var mycke disk att diska :p ha ha!
Nåja, där blev några timmar där, slutade klockan halv sju, och då ringde jag till alla i familjen och frågade om nån kunde hämta mig. Nästa tåg gick ju inte förrän klockan åtta, det är inte så spännande att sitta och vänta på tåget i en och halv timme. Som tur kunde Tessan och Jocce offra sig, jag får passa bebisen gratis några gånger som tack ;) ha ha! När jag kom hem så var det att lappa ihop mina jobbebyxor, för när man har lite för mycke på låren så sliter man och då blir där hål. Ajja, det är jobbebyxor, så man kan lika bra lappa ihop dom. Det är inte så glamoröst jobb jag har ändå :p ha ha! Sen plocka jag ihopa alla mina smutskläder och började tvätta.. Herre gud, känns som jag inte har tvättat på två år :P ha ha!
Jag har glömt att äta kvällsmat, jag var så uppe i varv när jag kom hem så jag har helt enkelt glömt att äta :) Det blir pappas goda spagetti pch köttfärssås :) MUUUUMS!


Jag har ingen egen bild på det, så jag fick leta på internet ;) Denna är säkert inte lika god som pappas :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0