Jobba igen.

Ja, när jag ringde till chefen och frågade när jag skulle komma på måndag, så säger han att jag ska komma idag klockan två. NEJ! Jag som trodde att jag skulle få söndagen ledig. Men men, jag hoppas att det inte är för många timmar, jag måste fan tvätta..
Nu ska jag kränga i mig lite mat, och göra mig iordning..

Den där kameran får jag nog vänta med tills jag har betalat av mina skulder. Det är trist, men sant. Skulle gärna vilja ha den nu ju :/ Det är så himla trist att inte kunna lägga in nya bilder här på bloggen.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Thihi ;) Ja, dem är jätte fina! Helt perfekta vardags/höst skor asså! Men du Bettan, vi får dra till Nova Lund sen när du har fått money o shoppa loss tycker jag :P thihi!! Jag är allt när det gäller shopping!! haha!

2008-08-24 @ 20:21:35
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Skulderna först o sen nöje..that´s life... I know it sucks...

2008-08-24 @ 22:45:22
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0