Kärt barn har många namn.

Det kan man säga :) Jag kallas för Pauline, Bettan, Pau, Pupsie, Pups, gumman, snäckan... You name it ;) haha!
Egentligen hade jag inget vettigt att skriva. men men :) Jag är grymt uttråkad.. Ville att mamma skulle skriva ut min telefon räkning, men det har hon inte gjort ! Jag blir nipprig, jag vill ju räkna ut vad jag har i skulder.. :P Jag ska spara pengar nu till shopping har jag bestämt mig för :) Jag o Lotta ska ta en shoppingdag på Nova Lund har jag/vi bestämt. Men fan, jag vill ju köpa den där kameran :/ *kluven*
16 dagar kvar tills jag ska klippa mig ! :D *wiiie* Hårfärgen står och väntar ;) he he..



Förresten, när jag igår natt, skulle jag gå ner och kissa, borsta tänder .. När jag sitter och ska precis kissa, och skulle ta papper sitter där en långbentspindel så jag kastar iväg rullen och då får jag syn på en skit stor spindel som sitter en meter från mig, den var större än gandhi! Rena Hulken för fan ! Panik fick jag och börja leta efter nånting jag kunde döda den med.. Hittar kvast med skopa.. Tar skopan och försöker döda den.. Jag trodde att jag hade dödat den och skulle sopa upp den, men då springer den jäveln! Och jag skriker! Den springer mot mig, och jag sätter skopan på den, tar min tandborste och tandkräm och springer till den lilla toaletten. Fy fan va jag var äcklad ! Den var riktigt stor och grov. Säkert lika stor som min handflata..! UUUUURK!

Kommentarer
Postat av: Lotta

uuuuuuuuh, fy fan :S iiiiiirk! Hatar spindlar!

2008-08-25 @ 11:25:51
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0