Ny header.

Lotta hjälpte mig att ändra min header, vid detta laget borde jag ju veta hur man gör :) Men jag vill vara säker på mig sak. Och hon hjälpte mig att sätta dig min signatur i inläggen också. Den blev liten, men söt :) Helt perfekt.

Då blir det jobb imorron igen. Börjar klockan tio, vet i fan hur jag ska komma dit, för Carol är inte i Ystad, plus att min cykel står där också.. Fan! Kanske får köra och hämta min cykel helt enkelt. För antagligen får jag vara sen imorron, för tåget är inte inne förrän klockan tio. Fuckfuckfuck.
Var ute och körde den gule innan, lika kul som vanligt . Men det blåste som fan ! Så det blev bara en liten runda. Körde bara inne i lunnarp.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0