God middag.

Nu sitter jag här och käkat frukost, om få timmar är jag på jobbet och jobbar själv :p Spännande ;)
Jag drömde om datorer inatt, vilken jag skulle köpa. HAHA! Jag tänkte också på om jag verkligen ska köpa en dator och kanske köpa en mobil istället? Jag har ju mer nytta med en sån, eftersom min börjar snart sjunga sista refrängen. Jag får se hur jag gör helt enkelt. :)

Idag är det Luciakröning, och min vännina Marre bjöd ner mig till torget för att se henne rida på häst. Men jag ska ju jobba, så det blir nog ingen lucia för mig :/ Ifall jag inte skulle sluta tidigt, vilken jag inte tror.

Det är jobbigt att jobba helg, för man tror att det är vardag.

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar, sen ska jag göra mig iordning :) Hörs ikväll! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0