Ha-begär!

okej, detta är mitt första blogg-ha-begär tror jag om jag inte har alldeles fel.
Detta begäret är väldigt stort, och jag vill verkligen ha den !



Ultra tunn, pekskärm, 5 megapixlars fotosensor och ljudförstärkarefrån Bang&Olufsen - den senaste Samusngmobilen U900 Soul från serien Ultra Edition kommer att förbluffa dig. U900 Soul har ett skal i borstat skal och en stor ljus skärm. Den har ett tryckkänsligt tangentbord för smifig navigering. U900 Soul har en sensor på 5 megapixlar utrustad med ett autofokussystem, en digital stabilisator och funktion för ansiktsigenkänning. 

Jag blev kär så fort jag såg den. Den är i svart och guld, passar mig perfekt ;) Glamour! Så nu ska det fan ta mig sparas pengar :D he he.. Det är 3g, den har radio, mp3, rätt så bra kamera. Och den är fabolous! :D
Fast jag skulle helst vilja ha den nya sony ericsson, men den kostar typ 5tusen :S

Kommentarer
Postat av: veronica

ihelgen kan ja tyvärr inte.. :S dannes jobbe kompis kommer o sen ska min tjejkompis komma me.. men på måndag kanske? puss<3

2008-12-17 @ 14:51:34
URL: http://veronicablom.webblogg.se/?tmp=151428
Postat av: L o t t i i i z z

Åååh, den va riktigt snygg :D Var hittade du den??

2008-12-17 @ 15:09:19
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Linda

S: Hahaha. Eller hur!



Jaha, jag får leta upp bilden dårå =)



Justja. Morooooten. Om du inte är rädd för baciller så kan du komma närsom :D höhöhö



Men daaah. Du ska se min mobil. Värrrrsta laaast season. HAHAHA!

2008-12-17 @ 15:42:56
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0