Im checking in to Rehab

Det sorgliga med årets nyårsfirande är att jag är den enda singeln på festen. Vem ska jag pussa med vid tolvslaget? Alla andra är par. Jag fick erbjudandet att följa med till hästveda, men eftersom jag redan var bjuden till denna festen så tacka jag nej. Men jag kommer ha kul ändå :) Vem behöver nån annan än sig själv?

Nu har jag gjort salladen, alla ska göra vars sin sak, lite som ett knytkalas. Det tycker jag är mysigt :)
Jag har precis målat naglerna också, franskmanikyr. Jag har inte så jätte långa naglar än, men det blev snyggt ändå . Nu tänkte jag att jag skulle ner och duscha. Jag har inga lösögonfransar ! Så sorgligt, jag ångrar att jag inte köpte två stycken när jag skulle köpa till juldagen, så typiskt mig !


Jag förra nyår, hos Elna och Ronny. Dåvarande paret.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg, gott nytt år :)

2008-12-31 @ 16:35:28
URL: http://maddespics.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0