Jag sover aldrig.

Det känns verkligen så nu, jag är helt fucking slut! Har varit full rulle hela dagen, jag har bara stått vid spisen känns det som.. Och ändå är jag inte klar än! Jag ska snart sätta in bröden i ugnen, och så ska dom stå där i 40 minuter..
Men jag har gjort;
- Trillingnötter
- Cornflakes crisp
- Rocky Road
- Choklad puffar
- Antagligen förstörd kola (vet inte än, den står fortfarande i kylen. hi hi.)
- Janssons frestelse
- Anis-bullar
- Rågbröd

Kan ni förstå varför jag är helt slut? Imorron ska jag bara göra köttbullar. Kanske slänger ihop en kanelkaka, nej det går inte. Ugnen blir inte ledig till det :/ Synd, hade varit gott med en kanelkaka till kalle också :) Men gud, vi har så mycket annat gott, så vi lär bli mätta ändå :) hehe..
Nu ska jag slänga in en tvätt, sen ska jag försöka hålla mig uppe en timme till.. bajs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0