Jobba igen.

Igår gick det bra, förutom att jag råkade tappa brickan med kaffekoppar på en herres rygg, men inget gick isönder :) Jag skyller det på Kalle, han gjorde mig nervös . ha ha!
Efter jobbet blev det det kaffe hos Carol på Lottas, när vi kom dit så fick vi gå med i deras AAklubb och säga "Hej jag är Pauline" och så säger dom andra "Heeeej Pauline" Sen frågar Carol "Hur har din vecka varit?" HAHA! Riktigt sjuka ;) ha ha! Jag blev nästan generad ju.
Vid halv ett tiden bestämde jag och anna oss för att bege oss hem. Vi hade ändå jobbat till klockan elva.
När jag var hemma och hade lagt mig, tror ni att jag kunde somna? Nej! Jag somna nog inte förrän halv tre-tre tiden. Jobbigt, men sant.

Idag gick jag upp halv ett, lite panik eftersom jag börjar klockan 3 igen :S
Så det blir väl en sen kväll ikväll också :P Jag skulle egentligen köra mam o pap till julbord, men jobbet kallade ;) Jag kan säkert hämta dom :)
Nu ska jag käka frukost, och göra mig iordning. Vi ses ! Ciao.

Kommentarer
Postat av: hanna

Hej. Det var värre när jag var yngre. Hur är det för dig?

2008-12-06 @ 14:23:13
URL: http://hannaxen.blogg.se/
Postat av: p. sawyer

bra ord i din header! :)

2008-12-06 @ 17:18:37
URL: http://psawyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0