Nej fy fan.

Jag är ganska trött nu, så jag ska nog passa på att nanna :)

Jag har klätt ljusgranen också! :D Eller ja, kulorna. Jag gav upp glittret, det får pappa göra när han kommer hem, han är bäst på det :D Nu fattas det bara julklapparna under ;) Jag är så glad att jag får jobba nu lite så att det bli julklappar överhuvudtaget :)

Planering för helgen:
* Fredag - jobba kväll
* Lördag -  Köra för mamma och pappa. kanske fest?
* Söndag - Shoppa julklappar med Lotta :)


Nu har jag inget mer att skriva, eller jag pallar inte rättare sagt :D Go natt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack så mycket :D oj bra fråga. tror det var 799 kr.

2008-12-04 @ 21:22:55
URL: http://natha.blogg.se/
Postat av: pappsen

Du ska köra o hämta oss åxå, glöm inte d??

2008-12-04 @ 21:39:11
Postat av: Linda

S: HAHA. Det är dom som äger EM-möbler du vet? Hanssons...? Dom har ju fyra söner på 12, 9, 6 och minstingen på 10 månader.



Jaa, jag ska ha en afrikan xD



Första gången jag får en mensfläck så jag är lagom stolt ju :D HAHA!



Nääe du skrev väl kanske inte det ;P Men jag kände mig så xD HAHA

2008-12-04 @ 21:57:33
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0