Rocky Road.



Jag bakade precis Rocky road. Den är sååå himla god :D Förra året gjorde jag med mörkchoklad, det tycker inte jag riktigt om, så i år gjorde jag med ljus choklad :) Blev sååå gott.! (i orginal receptet ska det vara högklassiskt mörk choklad, typ 70%) Pappa tyckte inte så mycket om dom sa han, men när han hade ätit en bit så ändrade han sig :D Men det var ju för att jag hade ljuschoklad nu. hi hi.

Jag tänkte att jag skulle julbaka lite mer ikväll. Jag funderar om jag ska göra knäck iår. Men jag tror inte det, sist jag gjorde det så brände jag halva satsen. HAHA! Kanske för hög värme på spisen? Kan vara det.
Men jag ska alla fall göra världens godaste smörkola, det smakar inte smör, men det heter tydligen så :P
Nu ska jag fortsätta !


Kommentarer
Postat av: patruska

jag gjorde oxå sånna idag fast jag tycke inte heller att dom var så värst godá, o jag gillar mörkchoklad

2008-12-21 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0