Spotlight on me and Im ready to break.

Jag fick inte mycket sova igår. Jag slumrade till i en halv timme, sen ringde Lotta vid halv tio och frågade mig om jag kunde hämta dom.. Men dom visst inte riktigt, så det tog en och halv timme innan dom bestämde sig. På den tiden kunde jag inte somna om. Sen var jag inte hemma förrän närmare halv ett, och kunde inte somna på en bra stund. Jävla skit säger jag.
Det var skit seg att stiga upp idag. Det tar emot att jobba en söndag. Jag är ledig imorron, men då ska jag till logopeden i lund, och ska vara där klockan ett. Så det blir heller ingen direkt lång sovmorgon där. :/
Nu måste jag verkligen göra mig klar för jobbet. Vi ses senare, vet inte riktigt när jag slutar. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0