Vaffor di?

Nu är man hemkommen från jobbet, fick sluta vid tre. Ganska härligt :) Plus att jag ska jobba hela helgen. Just det, det är fredag idag :P Men jag ska jobba imorron och på söndag.. *iii*
Jag har börjat säga "lixom" igen. Jag skyller det på anna :P HAHA!
Usch, mina händer luktar bara fisk.. isch!


Ja, vad händer ikväll? Det är ju Idol-finalen! :D Det stor mellan Kevin och Alice, Vem tror ni kommer att vinna? Hela familjen kommer hem, så det blir ganska mysigt. Men jag vet inte än om jag ska hålla mig hemma. Det hade ju varit ganska bra eftersom jag ska jobba imorron. Men jag börjar inte förrän halvtre :) Så jag kan vara ute och renna lite alla fall, hehe.
Jag stannar fucking hemma ikväll.! Vad jag kan ändra mig fort då :P ha ha!
Hmm, kanske skulle baka nånting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0