Im not the girl from the Bronx

Nu har man kommit till en punkt där man undrar vad man vill göra åt sitt liv. Jag vill göra så himla mycke, så jag vet inte vart jag ska börja.. Jag funderar lite på om jag ska gå nån frisörkurs eller något.. det hade varit ganska kul :)

Män är bara för mycket. Speciellt gifta män. De tror att de kan få vem som helst även om dom har en ring på fingret.
Jag letar efter min BÄM (=Blivande Äkta Man) ha ha!


Nåja, vad händer ikväll? Jag ska säga er en sak; Sängen och min kära bok med en skål popcorn.. Jag ska inte lyfta ett finger..
Imorron tänkte jag att jag ska storstäda.. Som om jag inte har fått nog med att städa? :P ha ha! Men det måste göras här hemma också..

Hade varit skönt att gå lägga sig redan nu.. Jag tror att jag ska det :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

firsör utbildingar är snuskigt dyrt

2008-07-11 @ 20:39:48

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0