Jobbet.

Ja, jag var där idag.. och jag skulle komma tillbaka imorron och provjobba :) Så troligtvis har jag ju fått det .
Efter det så gick jag upp till Oma, för Tessan var där. Så vi drack lite kaffe och snackade.. sen gick jag, tessan och becka ner till B&B och åt en grillad bagge :) Mumman!

Jag sov ju hos Carol inatt. Först såg vi en film med Colin Farrell och Ewan McGregor.. En toppenfilm tänkte vi, med två asgranna karrar i.. Woody Allen hade gjort filmen, så vi var lite skeptiska om den var bra.. Och vi hade rätt, den SÖÖÖÖG! ha ha! dessutom dog bägge två i slutet, så det var inget bra slut.
Den andra filmen var Stardust med bland annat Robert DeNiro och Michelle Pfeiffer.. Den var ju bara sååå rolig :D ha ha!

Hittade lite roliga studentbilder här på Tessans dator :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0