Playan

Har precis kommit hem från playan, så himla skönt det var. Ändå kom vi inte dit förrän halv två, men solen tog ändå :) Imorron tänkte vi åka dit lite tidigare alla fall .

När jag tog ut ett kontoutdrag så till min stora förvåning hade jag fått mer lön än vad jag hade räknat ut, nästan det dubbla (!) Jag hade ju ingen aning vad jag fick i timmen, så jag bara gissade.. Men glad blev jag alla fall :D hi hi, då har jag råd med klippningplusfärgning :D Får beställa tid imorron då.

Nu ska vi grilla. Gottans :D


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ok :D Fan va härligt!! Wiiiie!!! Öja på lördag!! yeeeeeeaaaaahh!!

2008-07-28 @ 22:05:07
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0