Såå härligt. !

idag var det verkligen ett kanonstrandväder ! Inte för varm och inte för kallt, och lagom i vattnet.. Kunde inte bli bättre :) he he.. Jag o lotta åkte till stranden ju vid tolv tiden, helt lagom tid tycker jag :) Efteråt så körde vi och köpte en cheeseburgare :P he he... strandard när man är i Ystad ju.

Nu ikväll ska jag sova med Carol, ha ha! Nångång under kvällen/natten så kommer Carol och hennes pappa å hämtar mig, sen ska vi till Ystad och ta en drink på Bar A Bar tydligen :P ha ha!  Sen imorron så ska vi ligga på stranden . Om vädret säger så :) Hon börjar jobba vid tolv tiden... Och då lagom slutar Lotta, så då ska jag ligga med henne.. HAHA! Det lät lite konstigt :P Men jag menar ligga där med henne.

Nu ska jag fräscha upp mig lite :)


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ja, det va verkligen super härligt strandväder idag :D Hoppas att det blir lika fint imorron!

2008-07-30 @ 20:30:00
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0