Korkade apor.

Idag va jag och besiktigade Fååården. Jag var verkligen aptrött, ville bara sova ! Men halv tio tvingade jag mig upp, efter duschen så kände jag mig mycke piggare. Men ändå fick jag stressa iväg mig.. en minut i tio i elva var jag där. När jag stod och knappade in regget så kom besiktningsmannen ut och sa att jag kunde ställa mig i port ett.. The death door.. Mohahaha! Nej skämt och sido. Det fick väl bra, förutom att han gav oss en ombesiktning för bromsljusen.

Nu i eftermiddag har faktiskt jag o mamma tagit en liten shoppingrunda i Ystads utkant. Jysk och Rusta :P he he.. Köpte lite sängkläder, gardiner, kudde till Izzi och en smidesväggljus-blabla. :P ha ha! Så nu åker rosorna ner. eller till en annan plats alla fall :) Kan ju inte svika dom än. Vi hade trevligt alla fall, länge sen mamma o jag tog en sån liten tripp för oss själva :)

Vad händer ikväll? Liten tanke på att köra till Ystad festivalen, men där är väl inget speciellt? Kan lika bra köra dit imorron och titta på alla fulla folk :) Mycke roligare.
Nej, ska nog städa och tvätta.. Det kan behövas. Tänkte att jag skulle ta mig i kragen imorron och ringa till lönekontoret, måste ha intyg på att jag jobbade förra sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0