Bruce; "Jag har aldrig haft nån pappa"

Igår var jag o skolan så klart. Inget vettigt hände där. Jag tycker inte om att gå på Jörans lektioner (Ja, han stavar sitt namn med J), för alla snackar och lyssnar inte på vad han har att säga. Jag tycker om Historia, varför ska vi andra bli lidande? Okej, jag är inte Gudsbarn jag heller. Jag kan också vara den som snackar också, så ja, jag kan väl inte yttra mig på den fronten.
Sen körde jag, Tessan och Marre till Ystad. Gick in på H&M och Rusta, sen hem igen. Tessan skulle på 8års kalas hos Ronja halv fem . Jag kan inte sluta tänka på det :D . Jag o Marre gjorde chili con carne, sån i en plasttub, den var inte så god, men den slank ner :P Efter det tog vi alla hundarna och gick ut i byn och gick lite. Träffade på Tonypågen också :) Sen körde vi till benny och hämtade filmen, och körde ner till filmgiganten och köpte lite gott :) När vi kom hem och satte i filmen i ps:net så funka det inte.. Nähä, så jag gick köra hem till Lunnarp och hämta min :p Sen äntligen fick jag se filmen ! :D
Nu sitter jag i skolan.. såååå boooring !
Lotta har åkt till Egypten ! Hon är borta i två veckor ! :(

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0