Påskhelgen.

ja, i fredes var jag en runda hos Elna, sen körde vi ju till Jennie.
Lördes blev det fest i Tomelilla hos en som heter Nadja, eller Li, jag vet inte. Hon hade tydligen många namn :) När jag kom dit så var Moster Becka där också :D hi hi. Det var mycke trevligt där alla fall. var där till klockan fyra. Sen kom SNÄLLA Marre och hämtade mig :p he he..
Söndes så åt vi påskmat.. Jag var liiiide bakis :D Man får lida för sina synder ;) Tessan o Jocce kom hem och åt. Det blev ingen efterrätt :(
Igår så körde jag o Marre ut till Tony och familjen och åt mat.. När vi körde från Konsum så snöade skit mycke! Man kunde se en meter fram.. Lide skraj var jag :S Sen när vi skulle köra hem, så vågade jag inte köra till lunnarp. Så jag fick sova hos Marre.. Krama nallen ;) ha ha!
Idag var det skola igen. Det var lite segt att gå upp, för jag sov knappt inatt. :P Av nån konstigt anledning så vakna jag hela tiden. Nåja, efter skolan så körde vi hem till My, blev attackerad av hundarna :P Äsch, byxorna skulle ändå tvättas :) Sen bjöd Gunnar på kaffe, och sen spela jag Needforspeed med lilla Kevin . Det var skit kul! Jag måste skaffa sån :D

Nu har jag skit ont i tänderna.. Och jag är så himla trött. Men jag vet om jag lägger mig i sängen så kommer jag somna .. Så jag måste hitta på nåt .! Jag ska nog städa mitt rum eller nåt.. Eller garderoben behöver det mest :P

Kommentarer
Postat av: pappsen

Du skulle kanske bli författare....du skriver fint ju!!

2008-03-26 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0