Måndag.

Ja, jag gjorde egentligen inget vettigt i skolan. Alf bjöd på kladdkaka med glass :D Mumman! Sen fick jag reda på att jag fick ig på excel provet som jag gjorde i förra veckan (igen!) Men alf va så snäll så vi satte oss ner och gjorde det lite muntligt :) jätte schysst tyckte jag. Imorron är det ju sista dagen. Jöran ska bjuda oss på fika, på Bullen & Bönan :) Sen gäller dett att städa skåpet. :S
Efter skolan åkte jag till Lotta, sen gick vi till boan, i regnet ! Så spännande, inte. Köpte lite hårfärg. Sen gick vi till L.u.g.g, jag skulle klippa mig där :) Det blev jätte bra, men synd bara att jag inte fick behålla min längd så mycke :S Men så är det att ha slitet hår :) Tessan svängde också förbi, sen körde vi hem till henne och börja färga hennes och mitt hår. Jag fick lite ljusa slingor i mitt. Men det är för mitt hår inte är så mottagligt, och mörkt blev det också :D


Ja, då är det sista skoldagen imorron. Känns jätte konstigt.. Men så är det. Jag kommer sakna skolan , men även kommer jag tycka det är skönt att slippa.. kan jobba och tjäna pengar istället.. Mycke roligare. :)

Nu ska jag nog tänka på att gå och nanna.. Är faktiskt litta trött. :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0